FCA Koncernas


Vadybos skaidrės. „FCA“ koncerno analizė. Įmonės aprašymas. Organizacijos aplinka. Konkurentai. Vartotojai. FCA konkurentai. Tiekėjai. Strateginis planavimas. Strategijos formavimo lygiai. Veiksniai lėmę susijungimą. FCA naujos strategijos. Misijos formuluotė. Fca misija. Organizacijos struktūra. FCA produkcijos kokybė.


Įmonės aprašymas Organizacijos aplinka Konkurentai Vartotojai Tiekėjai Organizacijos strateginis planavimas Misija Organizacijos struktūra Produkcijos kokybės vaidmuo.

FCA grupė projektuoja, konstruoja, gamina, platina bei parduoda transporto priemones; Gamina Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Fiat Abarth, Chrysler, Jeep, Dodge, Ram, Ferrari ir Maserati; Turi pramoninius sektorius 40 šalių; Ryšiai su 150 šalių.

General Motors Ford Motor Peugeot Sa Daimler Renault-Nissan Honda Porsche Lotus BMW Volswagen Toyota Motor Hyundai.

Nori susijungti su Opel, kad pardavimais aplenktu kitus gamybos koncernus; Nori tapti mažiau priklausoma nuo Europos; FCA siūlo didžiausiam koncernui General Motors vienytis, taip pat kartu prisijungiant Peugeot;.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 24 puslapiai (253 žodžiai)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 548 KB
  • FCA Koncernas
    10 - 6 balsai (-ų)
FCA Koncernas. (2015 m. Gruodžio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/fca-koncernas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 22:21