Ferrari 612 scaglieti


Transporto namų darbas.

Ferrari 612 scaglieti. Perdavimo santykiai. Ferrari 612 scaglietti.


Čia formuojasi ir keičiasi skonis. Provincijoje. Vaizdinguose Emilijos- Romanijos upių slėniuose, žaliose nudūlėjusių kalnų grandinėse... Gamykloje, iš kurios dukart per dieną išrieda naujutelaitis rankų darbo meno kūrinis... Kaip tik čia, ``Scaglietti’’ gamykloje, ‘` Ferrari’’ maudosi’’sparnuotojo’’ aliuminio šlovės spinduliuose, kaip tik čia prieš 46-erius metus išriedėjo pirmasis automobilis, papuoštas piestu atsistojusio žirgo emblema... Kaip tik į čia atvykome įsitikinti, ar naujausias kompanijos ‘’Grand Turizmo’’ klasės kūrinis gali viską, kas pažadėta pranešime spaudai, ar jame iš tiesų telpa keturi keleiviai?.. Pernelyg nejaudino net ir tai, jog šis automobilis, skirtingai nei jo pirmtakas( kurio variklio darbo tūris siekė 456 kub.cm., ir kuris buvo gaminamas ištisą dešimtmetį) greičiausiai tiek netvers... Bet juk tai ‘’Ferrari’’, o šis vardas širdyje sukelia euforiją! Deja, laikai Maranele taip pat keičiasi...

Prieš tęsdami pasakojimą, iškart išsiaiškinkime keletą dalykų. Jei “Ferrari” ėmėsi gaminti keturvietį automobilį, pirmąkart sumontavo jame elektroninę stabilumo kontrolės sistemą, nenustebkite, jog bevardė skaičių kombinacija taip pat šį tą reiškią. Galbūt jau girdėjote, jog 6 reiškia apytikslį variklio darbo tūrį, o 12- cilindrų kiekį. Šiuo atžvilgių viskas atrodo daugiau nei įspūdingai, tiesa, kuriant šį automobilį, vardas buvo sugalvotas paskiausiai. Viskas( kaip visuomet) prasidėjo nuo žodžio, o žodį ištarė pats Luca di Montezemolo (Luka di Montecemolo).

Instrukcija, ištarta boso lūpų, buvo paprasta: “Puikiai valdomas, erdvus, aliumininis”. Ir žodis tapo kūnų... Bosas liko patenkintas! Ne tik todėl, jog jau parduoti visi per artimiausius 18 mėnesių ketinami pagaminti automobiliai. “Scaglieti” (tariama “skaljeti”) be jokių abejonių yra pats geriausias iš dabar gaminamų “Ferrari”. Pats greičiausias keturvietis pasaulyje, pats brangiausias itališkas automobilis..!

Net neverta gilintis į automobilio anatomiją, norint įsitikinti, jog tai pažangiausių technologijų derinys. Pabarbenkime pirštais į automobilio kėbulą ir iškart suprasite, jog jis visas iš aliuminio. Ir važiuoklė, ir variklis... 4,9 m ilgio ilganosis automobilis tesveria 1840 kg, vadinasi, net puse tonos mažiau nei 10 cm trumpesnis konkurentas “Bentley Continental GT”.

Nenuostabu, jog automobilis buvo pavadintas S.Scaglietti – seno “comendattore” draugo, nuo vaikystės valdžiusio aliuminio paslaptis - vardu. Automobilio svoris (o tiksliau – svorio ir galios santykis) yra bene

svarbiausias faktorius, lemiantis automobilio dinamines savybes, o jei dar įvertinsime, jog variklis montuojamas priekyje...

Nepamirškime, kodėl ! 12 cilindrų agregatas nustumtas toli atgal nuo priekinės ašies, o pavarų dėžė ir diferencialas (montuojami viename korpuse) – šiek tiek prieš priekinę ašį. Štai jums ir automobilis su variklių bazėje ir salonu keturiems keleiviams!

Gausus aliuminio panaudojimas turi ir kitų keistenybių. Įprasta, kad labiau apkraunama ta ašis, ant kurios (ar bent jau šalia kurios) montuojamas variklis. “F612” atveju – viskas priešingai: ties galine ašimi sumontavus 54 detales, gauta 46:54 proc. Proporcija. Tai garantuoja pakankama sukibimą, kai reikia patikrinti ar iki 100km/h automobilis išties gali įsibėgėti per “klasikines” 4,2 s!

Ferrari 612 scaglieti. (2016 m. Balandžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/ferrari-612-scaglieti.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 18:18