Filmų, spektaklių, parodų aptarimas, etiniai pokalbiai jų ruošimas ir vedimo metodika


Pokalbiai vaidinimams. Filmu metodika. Etiniai filmai. Darbas su meno vertybėmis. Etiniai pokalbiai mokiniams.

Sociologijos referatas. Filmų, spektaklių, parodų aptarimas, etiniai pokalbiai jų ruošimas ir vedimo metodika. Įvadas. Filmų, spektaklių, parodų aptarimas. Meno parodų lankymas ir aptarimas. Etiniai pokalbiai jų ruošimas ir vedimo metodika. Apibendrinimas. Literatūra.


Kurdamas vieną ar kitą daiktą (piešdamas, lipdydamas, gamindamas suvenyrą ir pan. ) mokinys patiria malonumą. Jis džiaugiasi savo proto jėga, savo sugebėjimais, stengiasi ieškoti naujų darbo formų. Mokinių ieškojimo motyvais parengtas auklėtojo nors ir trumpas, bet įtikinamas pokalbis paskatins mokinius aplankyti parodą, pažiūrėti kino filmą ar dramos spektaklį ar meno parodų lankymas.

Tačiau pats meno supratimas tiek mažam, tiek didesniam vaikui yra gana sunkus, sudėtingas dalykas. Net mokytojai nenori kartais lankyti su mokiniais parodų, nes teigia nemoką suprasti meno kūrinių. Tą klaidingą mokytojų įsitikinimą gali išsklaidyti g. Nežnovo teiginys, kad meno kūrinys skirtingai suprantamas, skirtingai ir aiškinamas. Pažiūra, jog esąs tik vienintelis teisingas kūrinio aiškinimas, psichologiškai ir iš prigimties yra klaidinga. Vienodos interpretacijos nėra . Vadinasi, einant į meno (nesvarbu, kokia meno rūšis) parodas, mokiniams reikia priminti, ką jie mokėsi ta tema, aptarti meninės išraiškos priemones, dailės kryptį, paminėti toje srityje dirbusius ar dib. Bitino ir kitų autorių pedagogikoje rašoma. estetinis auklėjimas - ugdymas mokinių teigiamo požiūrio į grožį kaip objektyvią gamtos reiškinių ir žmogaus veiklos produktų savybę. Šioje ugdymo sistemoje lemiamas vaidmuo priklauso menui, todėl siauresne prasme estetiniu auklėjimu vadinamas teigiamo požiūrio į meną ugdymas . L. Jovaiša ir j. Vaitkevičius vienu iš estetinio auklėjimo uždavinių laiko supažindinti mokinius su meno vertybėmis, grožiu mene, skatinti mokinių norą nuolat bendrauti su menu . Vadinasi, klasės auklėtojas privalo siekti, kad jo auklėtiniai norėtų ir turėtų galimybių susipažinti su įvairiomis meno raiškos formomis, mokėtų jas teisingai suprasti ir įvertinti. Dėl to ir reikalingi kino filmų, dramos ir baleto spektaklių, įvairių meno parodų aptarimai. Šiandien dėl objektyvių ir subjektyvių priežasčių yra sumažėjęs mokinių domėjimasis bet kokiomis meno ir kultūros vertybėmis. Todėl klasės auklėtojui iškyla dar vienas uždavinys -sužadinti mokinių domėjimąsi grožiu. Juk neperdėsime pasakę, kad, pažindamas grožį žmogus atranda gyvenimą. Tad nuo ko pradėti? Grožio siekimas nėra įgimta savybė. Ją suformuoja ir ugdo aplinka ir darbas. Labai svarbu bendravime su vaikais yra pokalbis. Tokį pokalbį galima organizuoti su visa klase arba pakalbėti su ta klasės dalimi, kurios nuomonė mokiniams yra lemiama.

  • Sociologija Referatai
  • 2010 m.
  • 11 puslapių (1747 žodžiai)
  • Universitetas
  • Sociologijos referatai
  • Microsoft Word 15 KB
  • Filmų, spektaklių, parodų aptarimas, etiniai pokalbiai jų ruošimas ir vedimo metodika
    8 - 1 balsai (-ų)
Filmų, spektaklių, parodų aptarimas, etiniai pokalbiai jų ruošimas ir vedimo metodika. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/filmai--spektakliai--parodos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 04:59