Filmo analizė Detachment


Kino analizė. „ Mokinių mokymosi motyvacija ir nenoro mokytis priežastys “ Filmo „ Detachment “ analizė.


Motyvacija yra tai, kas suteikia mums energijos ir kreipia kuria nors linkme, mūsų elgesį. Jos nebuvimas suteikia beprasmiškumo jausmą. Ypač svarbus laikotarpis mūsų gyvenime yra paauglystė, nes tuomet formuojasi mūsų asmenybė. Brandžiai mąstyti nepradedama staiga, ir tuo, matyt, galima paaiškinti tą faktą, kad daugelis paauglių pervertina savo galimybes ir atsparumą narkotikams, alkocholiui ar palaidam lytiniam gyvenimui. Ankstyvoje paauglystėje mąstymas yra dar egocentriškas. Dažnai paaugliai galvoja, kad jų asmeninis patyrimas yra unikalus ir kad tėvai bei draugai tiesiog negali jų suprasti. Dėl įvairių priežasčių, kurias aptarsiu šioje analizėje atsiranda mokinių nenoras mokytis. „Yra nemaža mokinų, kurie mano, jog jų nesekmės priežastis yra gabumų stoka, ir pradeda nuolat laukti nesekmės. Pradėję galvoti, kad neturi gabumų sėkmei, jie dažnai vengia veiklos, kuri būtų orientuota į gerus rezultatus, arba prastai dirba, gavę tokią užduotį.“ (Gage N. Berliner D, 1993)

Šio filmo siužetas manęs nenustebino, tačiau privertė intensyviau pasidomėti problemiškais mokytojų bei mokinių santykiais. Visą filmą žiūrėjau įsitempusi, melancholiška nuotaika palietė ir mane. Filme atsispindėjo stiprybė bei prioritetų sudėliojimas, juk mokytojas buvo pats prislėgtas ir užkrautas savosiomis problemomis, tačiau stengėsi ir sugebėjo padėti kitiems. Juk mokytojai ir turėtų būti tas prieglobstis kuriame nuskriaustieji galėtų prisiglausti.

  • Kinas Analizės
  • 2015 m.
  • 5 puslapiai (1236 žodžiai)
  • Kino analizės
  • Microsoft Word 20 KB
  • Filmo analizė Detachment
    10 - 3 balsai (-ų)
Filmo analizė Detachment. (2015 m. Gegužės 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/filmo-analize-detachment.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:34