Filmo „Klasė“ analizė


Psichologijos analizė. Kokius netinkamus mokytojų bei direktorės reagavimo į vaikų elgesį pavyzdžius pastebėjote. Kokias klaidas daro tėvai , bendraudami su Jozefu. Kokiomis savybėmis pasižymi neigiamas lyderis. Kas rodo , kad mokyklos situacija yra mokiniams nesaugi. Kurių galimybių Jozefas ir Kasparas neišnaudojo , kad išvengtų patyčių. Kokius patyčių bruožus iliustruoja filmo siužetas. Papildoma informacija apie patyčias mokiniams , tėvams ir mokytojams.


1.Atidžiau stebėti mokinių elgesį vienas kito atžvilgiu.

2.Klasės auklėtoja turėtų žinoti, kokius vaidmenis klasėje atlieka mokiniai(teigiamas lyderis, neigiamas lyderis, atstumtasis, juokdarys...).

3.Viešas ir skubotas patyčių situacijos aiškinimas niekada nėra veiksmingas, nes mokiniai bijo ginti auką, kad patys neatsidurtų jo vietoje; auka dar labiau atskiriama nuo klasės („Jozefas kaltas“ dėl nemalonumų). Skriaudėjas triumfuoja, nes jaučia tylų visų palaikymą

4.Po incidento neutralioje nuo klasės aplinkoje pirmiausia apklausiama auka, jos aktyvus gynėjas ar palaikantis mokinys. Auklėtojas kalbasi su nukentėjusiu vaiku, jį palaiko, drąsina, įvairiomis priemonėmis padeda vaikui pasitikėti savimi, aptaria kaip mokiniui elgtis, jei tai pasikartotų.

5.Jei pavyksta išaiškinti skriaudėją, bando išsiaiškinti patyčių priežastį. Primena, kad mokykloje patyčios ir blogas elgesys su kitais netoleruotini. Paaiškina, kaip toks elgesys paveikia kitus ir kokio elgesio iš mokinio yra tikimasi.

Filmo „Klasė“ analizė. (2014 m. Spalio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/filmo-klase-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 16:56