Finansinė analizė Liftų servisas


Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Įmonės charakteristika. Įmonės analizė. Mikroaplinkos analizė. Segmentavimas. Tiekėjai. Makroaplinkos analizė. SWOT. Tikslų nustatymas. Marketingo strategijų formulavimas. Marketingo planas. Išvados. Literatūra.


Liftas, kaip įrenginys, yra priskiriamas prabangos prekių kategorijai (jo kaina dažnai kelis kartus viršija naujo automobilio kainą). Liftas dar priskiriamas ir potencialiai pavojingų įrengimų grupei (kaip ir geležinkelis, elektros linijos ir t.t.). Todėl ir su jo montavimu bei techniniu aptarnavimu susiję darbai yra ypač atsakingi bei reikalaujantys didelio kruopštumo bei techninių žinių.

Atlikus SWOT analizę, nustačius tikslus bei uždavinius, suformavus strategijas ir sudarius veiksmų planą, galima apibendrinti šias išvadas:

– Įmonė užima apie 30% rinkos bei yra stambiausia iš konkurentų, todėl ją galima priskirti įmonių – lyderių kategorijai;

– Ištyrus konkurencinę aplinką taip pat buvo nustatyta, kad pagal užimamą rinkos dalį bei stiprią poziciją joje ir vartotojų mokumo potencialą firmos aptarnavimo paslaugų kainos yra per mažos (šiuo metu mažiausios Lietuvoje).

Finansinė analizė Liftų servisas. (2014 m. Vasario 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/finansine-analize-liftu-servisas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:10