Finansinės veiklos analizė ir perspektyvos


Finansų kursinis darbas. Uab „Sanpola“ veiklos apžvalga. Uab „Sanpola“ finansinės veiklos analizė ir perspektyvos. Uab „Sanpola“ ssgg analizė. Uab „SANPOLA“ finansinių ataskaitų struktūros ir dinamikos analizė. Uab „SANPOLA“ balanso ataskaitų struktūros ir dinamikos analizė. Uab „SANPOLA“ pelno ( nuostolio) ataskaitų struktūros ir dinamikos analizė. Uab „SANPOLA“ finansinių rodiklių analizė. Uab „SANPOLA“ mokumo rodiklių analizė. Uab „SANPOLA“ pelno ir pelningumo rodiklių analizė. Uab „SANPOLA“ veiklos efektyvumo rodiklių analizė. Uab „SANPOLA“ bankroto tikimybės analizė. Uab „SANPOLA“ veiklos aktyvumo ir perspektyvų analizė. Išvados ir pasiūlymai.


Atliekant įmonės veiklos analizę, nagrinėjama įvairių finansinių rodiklių dinamika ir struktūra, jų ryšiai ir priklausomybė, nustatomi veiksniai, turėję įtakos rodiklių pokyčiams. Atliekama finansinė analizė bei laiku pateikiama finansinė informacija leidžia įmonės vadovams pastoviai kontroliuoti įmonės veiklos efektyvumą, pelningumą bei finansinę padėtį ir priimti pagrįstus bei iš anksto prognozuojamus valdymo sprendimus;

BENDR.MOKUMO KOEFIC.PADIDĖJIMĄ LEMIA TR.TURTO DIDĖJIMAS IR TRUMPALAIKIŲ ĮSISKOLINIMŲ MAŽĖJIMAS. JO DĖKA ĮMONĖ GALI PAGERINTI ATSISKAITYMUS SU SAVO UŽSAKOVAIS.

Išvada: P.g. 5 lentelę, galima teigti, kad padidėjus trumpalaikiui turtui, bei sumažėjus atsargoms ir trumpalaikiam įsipareigojimams greitojo trumpalaikio mokumo koeficientas padidėjo taip pat, rodiklis bendrovėje yra ne mažesnis nei 1, todėl yra tinkamas ir augantis.

Išvada: P.g. šią 6 lentelę, išaugus pinigams ir jų ekvivalentams lyginant 2006-2007 m, sumažėjus trumpalaikiams įsipareigojimams absoliutaus mokumo koeficientas išaugo. Bendrovėje turėtų būti ne didesnis kaip 0,6, todėl būtina mažinti.

Išvada:P.g. šią 7 lentelę, 2006m. koeficientą lyginant su 2007m. koeficientu galima teigti, kad rodiklis mažėja. Bendrovei būtina mažinti ir toliau trumpalaikius įsipareigojimus.

Išvada: Remiantis šia 9 lentele, galima teigti, kad padidėjus trumpalaikiui turtui , apyvartinio kapitalo ir turto santykis padidėjo, todėl yra tinkamas bendrovei.

Išvada: Remiantis šia 10 lentele galima teigti, kad sumažėjus 2007m. pardavimo pajamoms , sumažėjo ir apyvartinio kapitalo koeficientas. Bendrovei reiktų siekti, kad šis rodiklis didėtų, pvz.: didinant pardavimo pajamas.

Išvada: Remiantis 18 lentele, koeficientas mažėja, dėl ilgalaikio turto mažėjimo. Bendrovei būtinas rodiklis 1 ir truputį mažiau. ŠIS RODIKLIS PARODO, JOG ILGALAIKIO TURTO FINANSAVIMUI VISIŠKAI PAKANKA NUOSAVŲ LĖŠŲ IR ILGALAIKŲ ĮSIPAREIGOJIMŲ.

Išvada: P.g. 19 lentelę, padidėjus turtui ir nuosavam kapitalui, finansinės priklausomybės koeficientas mažėja. Bendrovei yra geras rodiklis.

Išvada: Remiantis šia 22 lentele galima teigti, kad turto pelningumo rodiklis yra tinkamas, nes padidėjus grynajam pelnui ir turtui, turto pelningumo rodiklis didėja per 1,47. Labai geras rodiklis bendrovei būtų, jei grynasis pelnas didėtų ir toliau. LABAI GERAI, KAD TURTO PELNINGUMO RODIKLIS SUDARO 20%.JIS PARODO AR ĮMONEI UŽTENKA EFEKTYVUMO ĮVAIRIOMS SĄNAUDOMS,(PVZ.: PALŪKANŲ) PADENGTI.

Išvada: Remiantis šia 23 lentele galima teigti, kad sis rodiklis yra tinkamas.Ilgalaikio turto pelningumas padidėjo per 244,14. Bendrovė turėtų siekti, kad didėtų ir toliau, didinat grynąjį pelną.

Išvada: P.g. šią 24 lentelę, galia teigti, jog šis rodiklis yra tinkamas bendrovei, nes didėjant grynajam pelnui, didėja ir trumpalaikio turto pelningumo rodiklis per 1,45. Bendrovė turėtų siekti, kad šis rodiklis didėtų ir toliau.

Išvada: Lyginant 2006-2007m., kad viso turto apyvartumas sumažėjo, reikia siekti, kad didėtų. Prekybos įmonėje turėtų būti 5 ir daugiau.

Išvada: Remiantis 36 lentele, galima teigti, kad ilgalaikio turto apyvartumo kartais rodiklis sumažėjo, nes ilgalaikis turtas buvo atnaujinamas labai retai, tinkamas rodiklis turėtų būti 1 ir mažiau.

Kasos aparatų ir POS sistemų projektavimas ir aptarnavimas –Bendrovė yra viena stambiausių tokio pobūdžio bendrovių vakarų Lietuvoje. UAB „SANPOLA“ viena iš perspektyvų būtų išplėsti savo veiklą visoje Europoje.

Reklamos pagalba ir kokybės gerinimu bendrovė gali padidinti pardavimo apimtį, esamiems lojaliems ir naujiems klientams, nedidinant parduodamų prekių ar teikiamų paslaugų asortimento.

UAB „SANPOLA“ savo veiklą pradėjo 1996m., tačiau puikiai išsilaiko rinkos dalyje, konkuruoja su kitom stambiom tokia pat veikla užsiimančiom įmonėmis; plečia lojalių klientų ratą, didina prekių asortimento galimybes.

  • Finansai Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 24 puslapiai (3749 žodžiai)
  • Kolegija
  • Finansų kursiniai darbai
  • Microsoft Word 56 KB
  • Finansinės veiklos analizė ir perspektyvos
    10 - 5 balsai (-ų)
Finansinės veiklos analizė ir perspektyvos. (2016 m. Sausio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/finansines-veiklos-analize-ir-perspektyvos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 23:53