Finansų krizės pristatymas


Finansų skaidrės. Tarptautinio marketingo strategijos plėtojant tarptautinį verslą. Marketingo strategijos planavimo nuoseklumas. Marketingo strategijos planavimo etapai. Rinkos situacijos analizė. Įmonės makroaplinka. Vartotojų analizė tarptautiniame versle. Įmonės konkurentų analizė. Marketingo kompleksas. Įmonės marketingo galimybių įvertinimas. SWOT analizė. Rinkos segmentavimas. Įmonės strateginių tikslų nustatymas ir formavimas. Įmonės strategijos formavimas. Išvados.


Marketingo strategija - įmonės tikslų bei galimybių ir jos kintamų marketingo galimybių suderinimas bei palaikymas.

Rinkos segmentavimo tikslas yra identifikuoti potencialų įmonės produktų vartotojų grupę, išskaidant rinką į segmentus, kurie skiriasi savo parametrais ir reakcija į atliekamus veiksmus rinkoje (reklamos, pardavimo metodus). Atliekant rinkos segmentavimą siekiama maksimaliai patenkinti vartotojų poreikius, racionaliai panaudoti įmonės pajėgumus, o taip pat siekti optimalių produkto pardavimų. Pagrindinis dėmesys atliekant rinkos segmentavimą yra skiriamas vartotojų grupių, turinčių panašius pasirinkimus ir panašiai reaguojančius į marketingo veiksmus, paieškai.

Įmonės tikslai formuluojami orientuojantis į: pardavimus: bendri pardavimai, produktų grupės pardavimai, pardavimai geografinėse    zonose rinkos dalį: produktų aspektu, rinkos aspektu; marketingo kaštus: marketingo tyrimai, produkto valdymas, pardavimai ir    paskirstymas, rėmimas pelną: rinkos aspektu, produkto aspektu marketingo kompleksą: prekė, kaina, paskirstymas rėmimas.

  • Finansai Skaidrės
  • 2014 m.
  • 14 puslapių (351 žodis)
  • Universitetas
  • Finansų skaidrės
  • MS PowerPoint 463 KB
  • Finansų krizės pristatymas
    10 - 2 balsai (-ų)
Finansų krizės pristatymas. (2014 m. Spalio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/finansu-krizes-pristatymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 14:52