Fitnesas


Biologijos skaidrės.

Fitnesas. Fitnesas – lengvasis. Širdies ir viso. Pagrindiniai fitneso tikslai. Rankos Pečiai Krūtinė Nugara Kojos Pilvo presas. Fizinių pratimų metu yra treniruojamos visos kūno raumenų grupės. Žmogaus griaučius sudaro daugiau kaip 200 kaulų. Raumenys skirstomi į. Svarbiausia – subalansuota mityba !!! Maitinimosi įpatumai. Norint atlikti fizinius pratimus reikalinga energija. Jeigu Jūsų organizmo medžiagų apykaita greita. Masės auginimo dieta. Jei laikotės dietos, piktnaudžiaujate kava. Tai svarbu ! Literatūros sarašas.


Raumenys skirstomi į ilguosius kojų, rankų raumenis. Plačiuosius krūtinės ,nugaros, pilvo raumenis. Trumpuosius tarpšonkaulinius raumenis.

Norint atlikti fizinius pratimus reikalinga energija. Ji gaunama iš – angliavandenių. (Grūduose ir jų produktuose, vaisiuose, daržovėse). Angliavandeniai turi sudaryti 55-60% jūsų raciono, o likusi dalis priklauso baltymams (25-30%) ir riebalams (10-15%).

  • Biologija Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (374 žodžiai)
  • Biologijos skaidrės
  • MS PowerPoint 1059 KB
  • Fitnesas
    10 - 9 balsai (-ų)
Fitnesas. (2016 m. Vasario 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/fitnesas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 18:13