Fizinio aktyvumo nauda žmogui


Kūno kultūros referatas.

Fizinio aktyvumo nauda žmogui. Paprasčiausia fizinio aktyvumo forma mankšta. Paprasčiausia fizinio aktyvumo forma mankšta. . Išvados. Išvados. Naudota literatūra. Fizinis aktyvumas. Fizinio aktyvumo nauda. Fiziniai pratimai padeda reguliuoti svorį. Fiziniai pratimai padeda išvengti ligų. Fiziniai pratimai gerina nuotaiką. Fiziniai pratimai suteikia energijos. Fiziniai pratimai gali tapti puikiu laiko leidimo būdu. Paprasčiausia fizinio aktyvumo forma – mankšta.


Fizinis aktyvumas dažnai klaidingai sulyginamas su sportu. Tai yra du skirtingi dalykai.

Sportas- dažniausiai kažkokios konkrečios, tam tikros sporto šakos pasirinkimas ir tobulėjimas, tai siekimas geriausio, dalyvavimas varžybose ir gyvenimo būdas.

Fizinis aktyvumas- tai paprasčiausiais mūsų kasdienis judėjimas, tam, kad būtume sveiki ir energingi.

Fizinis aktyvumas retai turi kokių nors trūkumų, tai vien tik nauda žmogui. Yra labai daug naudos, tačiau abstrakčiai kalbant pagrindinės yra šios:

Fiziniai pratimai gali padėti išvengti antsvorio, svorio didėjimo. Taip yra palaikomas normalus kūno svorios pagal patį žmogų.

Būdami aktyvūs deginame kalorijas, tiksliau, kuo aktyvesni būname, tuo daugiau kalorijų sudeginame. To pasekoje galime lengvai reguliuoti savo svorį.

Subalansuota mityba ir fiziniai pratimai puikiai padeda būti sveikiems ir laimingiems, neturėti antsvorio, būti energingiems.

Visai nebūtina gaišti daug laiko sportuojant, kad pajustumėme, kaip kinta mūsų kūno svoris. Jeigu neturime laiko treniruotėms, tiesiog būkime aktyvesni visą dieną, pavyzdžiui, užuot pakilę į reikiamą namo aukštą liftu, užlipkime laiptais. Tai jau yra tam tikras fizinis krūvis, kuris padeda padeda kontroliuoti savo kūno svorį.

Fizinio aktyvumo nauda žmogui. (2016 m. Kovo 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/fizinio-aktyvumo-nauda-zmogui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:25