Fizinio pajėgumo vertinimas


Sveikatos referatas.

29 metų asmenų fizinio pajėgumo vertinimas ir fizinio pajėgumo didinimo plano parengimas. Pagrindinė dalis. Aerobinė mankšta. Raumenų pajėgumo lavinimas. Lankstumo lavinimas. Baigiamoji dalis. Fizinio aktyvumo programa lavinant aerobinį pajėgumą. Fizinio aktyvumo programa lavinant raumenų pajėgumą. Fizinio aktyvumo programa lavinant lankstumą. Literatūros šaltiniai.


Rekomenduojama pramankštos trukmė – 15-20 minučių. Šią treniruotės dalį turėtų sudaryti: lengvas bei vidutinio intensyvumo ėjimas, bėgimas, važiavimas dviračiu ir kiti pratimai bei jų deriniai, kurių metu dalyvauja kojų, nugaros, krūtinės ir pečių raumenys. Taip pat siūlyčiau ir elipsinį treniruoklį, nes apkraunami ne tik kojų, bet ir rankų raumenys, sąnariai.

Raumenų pajėgumo lavinimas. Pratimai su gimnastikos kamuoliais: šokliavimas ant kamuolių palaikant pusiausvyrą, kartoti 3-4 kartus, pratimai su svarmenimis: laikant svarmenį jį pritraukti prie krūtinės, kartoti 2-3 kartus, paėmus du svarmenis daryti pritupimus, kartoti 2-3 kartus.

  • Sveikata Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 4 puslapiai (409 žodžiai)
  • Universitetas
  • Sveikatos referatai
  • Microsoft Word 15 KB
  • Fizinio pajėgumo vertinimas
    10 - 7 balsai (-ų)
Fizinio pajėgumo vertinimas. (2016 m. Kovo 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/fizinio-pajegumo-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:37