Fizinis parengimas


Fizinis issivystymas ir fizinis parengimas. Fizines treniruotes. Sportininkų techninis rengimas. Fizinio aktyvumo pratybu planas konspektas. Fizinio parengimas. Po fizinio krūvio atstatomosios priemonės. Fizinio, techninio, taktinio rengimo. Fizinio aktyvumo programos parengimas. Fizinės treniruotės pagrindai. Krepsininku fizines ypatybes.

Kūno kultūros konspektas. Fizinės treniruotės pagrindai. Sveikos gyvensenos pagrindai. Fizinis aktyvumas-sveikatos stiprinimo priemonė. Fizinės saviugdos pagrindai . Fizinės treniruotės pagrindai. Pagrindiniai sveikos gyvensenos komponentai ir fizinio aktyvumo normos. Fizinė treniruotė, jos apimtis (treniruotės krūvis) ir intensyvumas. Fizinio rengimo uždaviniai ir priemonės. Techninio, taktinio, teorinio, psichologinio rengimo uždaviniai. Jėgos fizinė ypatybė, jos ugdymo metodai ir priemonės. Greitumo, lankstumo, vikrumo fizinės ypatybės, jų ugdymo priemonės. Ištvermės fizinė ypatybė, jos ugdymo metodų grupės, metodai ir priemonės. Kaip priklauso sveikata nuo žmogaus galių ir jį supančios aplinkos ? Kokios yra svarbiausios rizikos veiksnių grupės, turinčios įtakos sveikatai ? Kaip vertinate savo kūno masės indeksą ?


Sudaryti asmeninę aerobinės treniruotės programą (krūvio apividutinio fizinio aktyvumo pratybos, 3-4 pratimai per savaitę, kurių trukmė 1-1,5val. (pulso dažnis 15treniruotės tikslas- kelti fizinį darbingumą ir įvairių organizmo sistemų funkcinį pajėgumą. Treniruotės poveikį organizmui apsprendžia dalykai.

Treniruotės apimtis (visuma visų pratimų darytų per treniruotę ir atstatomosios priemonės po treniruotės (mineral. Druskos, vitamin. , sauna, masažas, baseinas; treniruotės krūvis, matuojamas laiku, m ir km, kg ir t, varžybų skaičiumi); .

Treniruotės intensyvumas- pratimų atlikimo kiekis per laiko vienetą. Intensyvumas nustatomas ir reguliuojamas pulso dažniu (pulsmums labiausiai tinka trečias. Pervargimo požymiai: blogas apetitas, nemiga. Persitreniravus paaštrėja tie patys požymiai ir da fizinės ypatybės: jėga, greitumas, lankstumas, vikrumas ir ištvermė. Fizinio rengimo priemonėmis vadinamos visos sporto šakostechninis rengimas. Jo uždavinys- įvaldyti pasirinktos sporto šakos techniką ir nuolat ją tobulinti.

Taktinis rengimas. Tikslas- pasiruošimas varžyboms. Taktika –tai mokėjimas pasinaudoti: savo fizinėmis savybėmis, technikos įgūdžiais, aplinkos sąlygomis, mokėti paskirstyti savo jėgas, pasinaudoti varžovų klaidomis. Taktika gali būti: pasyvi-leisti varžovui rodyti aktyvumą; aktyvi- priverspsichologinis rengimas. Jo užduotis- stiprios valios, griežtos disciplinos, ryžto, drąsos, savitvardos, mąstymo, at 1) maksimalių pastangų metodas- dirbama su ~90% svoriu nuo rekordinio, 5-6 serijos, 1-3 bandymai, poilsis tarp serijų 4-8 min. Tokie pratimai mažai didina raumenų masę.

2) pasikartojančių pastangų metodas- dirbama su 30-70% svoriu nuo rekordinio, 3-6 serijos , poilsis 2-4 min. , Dirbti kol pajėgi. Tokie pratimai didina ir raumenų masę. Efektyviausi yra tie svoriai, su kuriais galima atlikti 7-12 bandymų.

3) izometrinis (statinis) metodas- raumenys įtempiami apie 4-6 sek. , ilsimasi 30-60 sek. 4-6 serijos.

Jėgos ugdymo priemonės: pratimai su hanteliais, štanga, su kitais svarmenimis, šuoliukai, pritūpimai (imt nervinių centrų paslankumas (impulso greitis iš centrinės nervų sistemos). Greitumo ugdymo priemonės: pagreitėjimai (krepšinis, rankinis, lauko tsveikata- tai daugiau negu laisvė susirgti, laisvė nekentėti skausmų, laisvė per anksti nemirti. Sveikata- tai optimalios fizinės, psichinės ir socialinės f-jos, bei gera savijauta. Šis norminis apibrėžimas yra diskutuotinas žalingas aplinkos poveikis vardiklį, galime tikėtis geresnės sveikatos.

Fizinis parengimas. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/fizinis-parengimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 00:32