Fizinių pratimų mokymas


Kūno kultūros konspektas. Fizinių pratimų mokymas. Judesių mokėjimas ir įgūdžiai. Judesių įgūdžių vystymosi dėsningumų reikšmė mokymo proceso struktūrai. Mokymo proceso struktūra ir jo etapų ypatybės bei uždaviniai.


Pagrindinis mokymosi tikslas fizinio auklėjimo procese — judesių įgūdžių ir specialių žinių įsisavinimas. Mokymas, kaip pedagoginis procesas, susideda iš bendros dėstytojo ir moki¬nio kūrybinės veiklos ir mokinių sąmoningo aktyvumo. Moky¬ti reikia remiantis bendrais didaktiniais-metodiniais principais, kurie fizinio auklėjimo procese reiškiasi specifiniai. Šią spe¬cifiką dalinai sąlygoja judesių mokėjimų ir įgūdžių susidary¬mo dėsningumai. Judesių mokėjimas, įgytas patyrimo ir žinių pagrindu — tai sugebėjimas neautomatiškai valdyti judesius. Vienais atvejais judėjimo veiklai (žaidimai, slidinėjimo var¬žybos ir pan.) reikės panaudoti ir kūrybiškai pritaikyti anks¬čiau įgytus judesius bei fizines ir moralines-valines ypaty¬bes, kitais atvejais reikės tam tikros protinės veiklos, kas ir charakterizuoja sąvoką „mokėjimas".

Fizinio auklėjimo procese įgyjamas dviejų rūšių judesių mokėjimas: mokėjimas išpildyti vientisą judėjimo veiksmą ir mokėjimas atlikti atskirus judesius.

Fizinių pratimų mokymas. (2014 m. Birželio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/fiziniu-pratimu-mokymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 02:20