Fiziškai aktyvių mokinių socialinis statusas bendrojo lavinimo mokykloje


Sociologijos bakalauro darbas.

Santrauka. Įvadas. Literatūros apžvalga ir analizė. Fizinis aktyvumas ir jį įtakojantys veiksniai. Lietuvos mokinių fizinis aktyvumas. Socialinis aktyvumas ir socialinis statusas. Tyrimo metodai ir organizavimas. Rezultatai. Mokinių fizinio aktyvumo įvertinimas. Mokinių socialinis statusas bendrojo lavinimo mokykloje. Fiziškai aktyvių ir fiziškai pasyvių mokinių socialinio statuso bendrojo lavinimo mokykloje palyginimas. Rezultatų aptarimas. Išvados. Literatūra. Priedai.


Raktiniai žodžiai: mokiniai, fizinis aktyvumas, socialinis statusas.

Objektas – fiziškai aktyvių ir pasyvių

Darbo tikslas – nustatyti fiziškai aktyvių (FA) ir fiziškai pasyvių (FP) mokinių socialinį statusą bendrojo lavinimo mokykloje.

Darbo uždaviniai:

1.Įvertinti mokinių fizinį aktyvumą

2.Nustatyti mokinių socialinį statusą bendrojo lavinimo mokykloje.

3.Palyginti fiziškai aktyvių ir fiziškai pasyvių mokinių socialinį statusą bendrojo lavinimo mokykloje.

Hipotezė – fiziškai aktyvių mokinių ir fiziškai pasyvių mokinių socialinis statusas mokykloje skirtingas. Fiziškai aktyvių mokinių socialinis statusas yra didesnis.

Išvados:

1.Didesnė dalis mokinių yra fiziškai pasyvūs nei fiziškai aktyvūs. Nustatyta, kad fiziškai aktyvūs mokiniai dažniau užsiima visuomenine veikla tiek mokyklos ribose, tiek už jos ribų. Mokiniai būtų linkę padidinti savo fizinį aktyvumą, nors nemaža dalis jų dėl to abejoja. Didesnė dalis mokinių būdami fiziškai pasyviais renkasi fiziškai pasyvias veiklas po pamokų mokykloje ir už mokyklos ribų.

2.Vertindami socialinį statusą mokiniai galvoja, kad jų statusas klasėje aukštesnis negu mokykloje. Klasėje mokiniai gali pasikalbėti su bendraklasiais, pasidžiaugti sėkmėmis ir jiems patinka būti su klasės draugais ne tik mokykloje, bet ir už mokyklos ribų. Nustatyta, kad sportuojantys pasižymi draugiškumu, stiprumu, yra pasitikintys savimi, tačiau mažai dėmesio skiria išsilavinimui.

3.Fiziškai aktyvių mokinių socialinis statusas mokykloje skiriasi nuo fiziškai pasyvių mokinių. Fiziškai aktyvūs mokiniai galvoja, kad jie yra populiarūs tiek mokykloje, tiek klasėje ir save priskiria prie lyderių „žvaigždžių“ ir priimtųjų. Fiziškai pasyvūs mokiniai save priskiria prie mėgiamų ir nepriimtųjų.

  • Sociologija Bakalauro darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 38 puslapiai (7634 žodžiai)
  • Mokykla
  • Sociologijos bakalauro darbai
  • Microsoft Word 436 KB
  • Fiziškai aktyvių mokinių socialinis statusas bendrojo lavinimo mokykloje
    10 - 9 balsai (-ų)
Fiziškai aktyvių mokinių socialinis statusas bendrojo lavinimo mokykloje. (2016 m. Balandžio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/fiziskai-aktyviu-mokiniu-socialinis-statusas-bendrojo-lavinimo-mokykloje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 00:33