FlexBar treniruoklis


Kūno kultūros skaidrės.

FlexBar Treniruoklis. Tikslas. FlexBar treniruoklis. Programos. TheraBand FlexBar® Taileris Tvist tenisininko alkūnė. Instrukcijos. Pratimai. Analizė viršutiniame trapecinio. Klinikiniai rezultatai izoliuotų ekscentriškos reabilitacijos prieš tai nepavykusių gydimu golferio alkunės. Straipsniai. Pratimai su Flex Bar gali padėti gydant ,,Tenisininko alkūnę” (lateralinį epikondilitą). Laikyti Treką sveikomis , linksmomis pėdutėmis. Plantarinės fascijos supratimas. Atvirkštinė Tyler Twist su Thera-Band FlexBar golferio Alkūnei. Thera-Band pasirodžiusiais produktais pagrysta pečių reabilitacija. Žymeklio mokymas A "Pasaulinis" pažiūris balanso rengimui. Naudota literatūra. Išvados.


Tikslas Apibūdinimas Programos Tirto pratimo instrukcijos Pratimai Tyrimai Straipsniai Naudota literatūra Išvados.

Sužinoti kas yra FlexBar ir kam jis naudojamas Išsiaiškinti kokie taikomi pratimai šiam treniruokliui Aptarti tyrimus bei jų išvadas.

Thera-Band® FlexBar® treniruoklis yra lanksti juosta iš natūralios gumos. Treniruoklis buvo sukurtas specialiai, siekiant pagerinti suspaudimo /sukibimo stiprumą ir viršutinių galūnių funkciją. Jo dizainas taip pat leidžia daug kitų funkcijų, įskaitant virpesių ir mobilizacijos.

Yra 3 skirtingo lygio ir svorio juostos Raudona ~4 kg Žalia ~6 kg Mėlyna ~11 kg.

Stiprinimas (pagerinti sukibimo jėgą ir viršutinių galūnių jėgą) Virpesiai( virpesiai reikalingi nervo ir raumens jungties bei pusiausvyros lavinimui) Mobilizacija (minkštųjų audinių mobilizacijai ir sąnarių mobilizacijai).

Tai ekscentrinis riešo tiesėjų pratimas. Buvo įrodyta, kad pratimai veiksmingi teniso alkūnės skausmams.

A. Suimkite FlexBar® treniruoklį priešais jus su pažeista puse ir išplėskite savo riešą. B. Suimkite viršutinę juostą su kita ranka ir nusukite ją nuo savęs. C. Sukite lazdelę su viršutine ranka,o apačią stabilizuokite su kita ranka. D. Laikykite abi rankas priešais save kartu su alkūnėmis. Pažeista pusė turėtų būti ištiesta, o kita sulenkta. E. Lėtai atleiskite rankas su savo pažeista puse išlaikant įtampą abejuose pusėse.

  • Kūno kultūra Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 24 puslapiai (809 žodžiai)
  • Universitetas
  • Kūno kultūros skaidrės
  • MS PowerPoint 2623 KB
  • FlexBar treniruoklis
    10 - 7 balsai (-ų)
FlexBar treniruoklis. (2016 m. Gegužės 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/flexbar-treniruoklis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:15