Folklorinio šokio ugdomoji funkcija


Pedagogikos skaidrės.

Folklorinio šokio ugdomoji funkcija pradinėje mokykloje. Folkloro svarba ugdant vaiką šokiu. Baigiamojo darbo problema. Ar šokio pamokose vaikai ugdomi naudojant folklorinius šokius? Baigiamojo darbo objektas. Baigiamojo darbo tikslas. Nustatyti folklorinio šokio ugdomąją funkciją pradinėje mokykloje. Baigiamojo darbo uždaviniai. Tyrimo metodai. Literatūrinė apžvalga Anketinė apklausa. Tyrimo bazė ir imtis. Apklausoje dalyvavo Vilniaus. Tyrimo rezultatai. Respondentų folklorinio šokio apibūdinimas. Atsakymų skaičius. Folklorinio šokio ypatumai. Folklorinis šokis atspindi. Domėjimasis folkloriniu šokiu. Išvados. Apibrėžus ugdymo sampratą galima teigti. Tyrimas atskleidė, kad ne visose mokyklose pradinių klasių vaikai yra mokomi folklorinio šokio.


Diplomantė: Dovilė Žakelytė Baigiamojo darbo vadovė: lektorė Jolanta Davolytė.

Nustatyti folklorinio šokio ugdomąją funkciją pradinėje mokykloje.

Apklausoje dalyvavo Vilniaus, Kauno, Anykščių, Ukmergės, Klaipėdos, Plungės, Naujosios Akmenės, Šilalės, Rokiškio, Panevėžio miestų pradinių klasių moksleivių tėvai ir šokio mokytojai. Anketą užpildė: 51 pradinių klasių šokių mokytojas ir 65 pradinių klasių mokinių tėvai.

Apibrėžus ugdymo sampratą galima teigti, kad folklorinis šokis padeda atskleisti esmines vertybes ir nuostatas, kurios formuoja vaiko pasaulėžiūrą. Apžvelgus mokytojų įtaką folklorinio šokio ugdymo procese, pastebėta, kad didžiausią įtaką vaikui daro tėvai, aplinka, draugai, o vėliau jau mokykla.

  • Pedagogika Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (250 žodžių)
  • Mokykla
  • Pedagogikos skaidrės
  • MS PowerPoint 117 KB
  • Folklorinio šokio ugdomoji funkcija
    10 - 3 balsai (-ų)
Folklorinio šokio ugdomoji funkcija. (2016 m. Kovo 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/folklorinio-sokio-ugdomoji-funkcija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:30