Formalusis mokymo vertinimas


Pedagogikos esė.

Formalusis mokymo vertinimas.


Formalusis mokymosi procesas remiasi formaliuoju vertinimu, turinčiu struktūruotą, formalizuotą pobūdį, kai mokinių atliktos užduotys vertinamos pagal nustatytus kriterijus, vertinimas fiksuojamas balu, pažymiu ar kitokiu simboliu.

Egzamino metu būna surinkta pedagogų komisija, kurie studentą vertina tiek norminiu, kriteriniu, tiek diagnostiniu vertinimu. Studijuojantysis yra vertinamas individualiai pagal padarytą pažangą, programos sudėtingumą, atlikimo kokybę ir pagal tai, kaip jis atrodo bendrame kurso kontekste. Egzaminas yra vertinamas dešimties balų sistemoje.

10- studentas turi pasirodyti nepriekaištingai. Kūriniuose turi būti aiškiai girdimi stilistiniai skirtumai, techninės vietos eiti sklandžiai, iš studento turi būti jaučiamas pasitikėjimas, užtikrintinumas, mokėjimas perteikti muziką klausytojams bei komisijai.

9 – nėra tobulai, tačiau jaučiama studento pažanga. Keletas netaisyklingų štrichų, vietomis nešvari intonacija, keletas techninių „nubyrėjimų“, tačiau atlikėjas įtikina komisiją.

  • Pedagogika Esė
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Erika
  • 1 puslapis (252 žodžiai)
  • Universitetas
  • Pedagogikos esė
  • Microsoft Word 17 KB
  • Formalusis mokymo vertinimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Formalusis mokymo vertinimas. (2017 m. Birželio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/formalusis-mokymo-vertinimas.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 13 d. 20:47