Fotografijos ir reklamos fotostudija funkcinių sričių analizė


Vadybos praktikos ataskaita.

Įvadas. Pirminė informacija apie įmonę. Įmonės vadybos funkcijų analizė. Įmonės valdymas. Strateginis valdymas. Žmogiškieji ištekliai. Dalykinė komunikacija. Informacinių komunikacinių technologijų (IKT) naudojimas. Įmonės veiklos internacionalizacija. Rinkodara ir rinkos tyrimai. Individuali užduotis. Išvados. Priedas Uab „Duareka“ įmonės valdymo schema. Priedas Įmonės projektų veiklos procesų schema. Priedas Uab „Duareka“ darbuotojų suvestinė. Priedas įmonės konkurentų analizė. Priedas Paslaugų pardavimo statistiniai rodikliai. Priedas Uab „Duareka“ SSGG analizė.


Įmonė UAB „Duareka“ save įvardina kaip fotografijos ir reklamos fotostudija. Įmonė yra labai smulki, klientams kurianti paslaugas susijusias su fotografavimu - tai įvairios asmeninės fotosesijos ir reklaminės fotosesijos. Įmonės darbuotojai yra profesionalai, turintys daug patirties šioje srityje. Įmonės detali funkcinė analizė pateikiama toliau ataskaitoje. Įmonės direktorius buvo žadėjęs pateikti finansinius duomenis, tačiau to nepadarė ir ataskaitoje jų nėra išnagrinėta.

UAB „Duareka“ praktiką atlikau vadybininko darbo vietoje, įmonė šios pareigybės neturi. Dirbant šį darbą teko bendrauti su klientais, susipažinti su sutarčių sudarymu ir jų vykdymu, paanalizuoti įmonės komunikavimą.

Ataskaitos tikslas – atlikti įmonės funkcinių sričių analizę. Šiam tikslui pasiekti užsikėliau tokius

Uždarojo akcinė bendrovė „Duareka“ įsteigta 1994 metai kovo mėnesį kaip architektūros įmonė, vėliau ji buvo deaktyvuota ir vėl aktyvuota tik 2013 metais birželio mėnesį, kaip fotografijos paslaugas teikianti įmonė. Įmonėje dirba trys žmonės ( darbo sutartyse įvardinti kaip direktorius, reklamos ir medijų projekto vadovas ir dizaineris), buhalterės tiesiogiai įdarbintos įmonė neturi, perka šias paslaugas iš buhalterinės įmonės. Įmonė pagal 2008 metais sausio 1 dieną priimta naują Lietuvos respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymo redakciją yra priskiriama labai mažai įmonei, kuri apibrėžiama kaip įmonė turinti mažiau nei 10 darbuotojų, o metinės pajamos yra neviršijančios 7 mln. Lt arba įmonės turto balansinė vertė yra ne didesnė kaip 5 mln. Lt.. UAB „Duareka“ veiklą vykdo vietinėje rinkoje, tačiau jos suteiktos paslaugos (fotonuotraukos) yra naudojamos ir užsienio šalyse, nes įmonė yra turėjusi klientų kurie turi filialus užsienio šalyse, ar tokių kurie yra pasamdyti užsienio šalies Lietuvoje dirbti su jų produktais.

2010 metais vasario mėnesį įmonės direktorius ir meno vadovas pradėjo dirbti kartu su verslo liudijimais. 2013 birželio mėnesį prie jų prisijungė trečiasis narys ir buvo nuspręsta aktyvuoti tuo metu deaktyvuotą UAB „Duareka“. Įmonės direktorius atlieka kūrybos vadovo, operatoriaus ir fotografo darbą, reklamos ir medijų projektų vadovas ir dizaineris taipogi atlieka ir fotografo darbą. Visas fotografavimo, retušavimo ir panašias paslaugas teikia pati įmonė nesamdydama papildomos darbo jėgos ar kitos įmonės.

Fotografijos studija „Pasaka ne foto“ fotografuoja vestuves, bernvakarius/mergvakarius, krikštynas, asmeninias fotosesijas.

Reklamos studija specializuojasi reklaminės fotografijos, video produkcijos, grafinio dizaino ir režisūrinio portreto srityse. Užsiima įvairių produktų/ paslaugų fotografavimu. Fotografuoja įvairius daiktus- nuo smulkios elektronikos iki didelių gabaritų ( baldų, dušų kabinų, negabaritinių detalių ), įvaizdines fotografijas- renginių bukletų fotografavimas, maketavimas, pateikimas spaudai, žurnalų viršelių nuotraukos, muzikos cd diskų viršelių fotografijos ir kita, taip pat įmonių darbuotojus, jų aplinka, filmuoja klipus (instrukcinius – mokomuosius video, paslaugų/ prekių pristatymą, darbų saugos filmukus). Pagrindinė produkcija yra skirta internetinėms parduotuvėms, katalogams, žurnalams. Įmonė fotografuoja ne tik niekam nežinomus naujus prekės ženklus, tačiau yra dirbusi su visuomenei gerai žinomais žmonėmis, įmonėmis.

UAB „Duareka“ turi linijinę valdymo struktūrą ( 1 priedas), joje yra minimalus valdymo pakopų skaičius, aiškiai išreikštas pavaldumas, paremta tiesioginiu valdymu. Šios valdymo struktūros nėra griežtai laikomasi, visi darbuotojai darbais dalinasi, keičiasi tarpusavyje, moka atlikti vienas kito darbus, žino jų specifikas, reikalavimus.

Įmonė nedidelė, darbuotojai tiesiogiai pavaldūs direktoriui, tad išskiriami tik du valdymo lygiai. Dėl mažo darbuotojų skaičiaus komunikacija tarp jų vyksta sklandžiai, neatsiranda jokių trikdžių, informacija visus pasiekia ta pati, neiškraipyta, nepapildyta nebūtina informacija ar užduotimis. Jei įmonei atsirastų būtinybė plėstis reikėtų pertvarkyti valdymo struktūrą. Kadangi įmonė neturi padalinių, aptarsiu kiekvieno darbuotojų atsakomybes:

  • Vadyba Praktikos ataskaitos
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 26 puslapiai (4213 žodžių)
  • Universitetas
  • Vadybos praktikos ataskaitos
  • Microsoft Word 77 KB
  • Fotografijos ir reklamos fotostudija funkcinių sričių analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
Fotografijos ir reklamos fotostudija funkcinių sričių analizė. (2016 m. Balandžio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/fotografijos-ir-reklamos-fotostudija-funkciniu-sriciu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:33