Franšizės, kaip verslo modelio, ypatumai


Vadybos skaidrės. Franšizės, kaip verslo modelio, ypatumai. Temos aktualumas. Franšizė – vis labiau populiarėjanti galimybė pradėti savo verslą. Tyrimo problema. Keliami klausimai kaip. Tyrimo tikslas. Suprasti franšizės apibrėžimą ir pagrindines sąvokas. Tyrimo uždaviniai. Apibrėžti franšizės sampratą. Tyrimo metodas. Tyrimo rezultatams gauti naudota metodologinė strategija – kiekybinis tyrimas naudota literatūros ir šaltinių analizė. Tyrimo rezultatai. Pagrindinės sąvokos Franšizė – sutartis. Franšizės davėjas – įmonė arba verslininko statusą turintis fizinis asmuo. Franšizės rūšys Prekių platinimo franšizė. Franšizės raida Senąja anglų kalba „Franchise“ reiškia „Privilegija“ arba „Laisvė“. Franšizės pirkimo ir pardavimo etapai Franšizės pardavimo etapai Plėtros franšizės būdu galimybių įvertinimas. Franšizės davėjo ir franšizės gavėjo pareigos. Privalumai ir trūkumai franšizės davėjui. Privalumai ir trūkumai franšizės gavėjui. Tyrimo išvados. Franšizė – vienas iš būdų pakankamai sparčiai. Literatūra ir šaltiniai. Internetinė enciklopedija Vikipedija.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2014 m.
  • 17 puslapių (676 žodžiai)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 57 KB
  • Franšizės, kaip verslo modelio, ypatumai
    10 - 2 balsai (-ų)
Franšizės, kaip verslo modelio, ypatumai. (2014 m. Gegužės 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/fransizes-kaip-verslo-modelio-ypatumai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 18:30