Gabių vaikų ugdymas


Gabiu vaiku ugdymo ypatumai. Gabių vaikų ugdymas referatas. Gabių mokinių ugdymas. Gabių vaikų ugdymas mokykloje. Gabus vaikai. Gabiu vaiku ugdymo problemos. Gabiuju vaiku ugdymas. Referatas gabiu vaiku ugdymas. Gabių vaikų mokymas. Gabių vaikų ugdymo modelis.

Pedagogikos referatas. Mitai apie gabius vaikus ir jų mokymą. Įvairios gabumų formos. Problemos mokykloje su kuriomis susiduria gabūs vaikai. Į ką reikėtų atkreipti dėmesį ugdant gabius vaikus? Ko reikia, kad gabieji jaustųsi gerai. Kokias savybes reikia išugdyti? Kliūtys gabumams atsiskleisti. Pageidaujamos mokytojų savybės? Koks mokytojas turėtų dirbti su gabiais vaikais. Šeimos įtaka vaiko gabumų raidai. Kokią įtaką gabių vaikų ugdymui turi šeima. Kaip tėvams atpažinti savo gabius vaikus? Rekomendacijos, kaip elgtis su gabiais vaikais. Literatūra.


Pagrindų dieninių.

Kas skiria gabius vaikus nuo kitų vaikų? Pasirodo, tik nevienodi kiekvieno sugebėjimai. J. Freeman tyrimų duomenimis, didžiojoje britanijoje ištyrus 210 vaikų (nuo iki 14 metų), kurių iq buvo nuo 100 iki 170, paaiškėjo, kad savo elgesiu jie niekuo nesiskiria nuo kuklesnių sugebėjimų vaikų. Iki tol daugelis psichologų nurodydavo įvairias savybes (ne vien sugebėjimus), kurie inėra negabių vaikų, yra negabūs mokytojai. Šį mitą lydi keli gabūs vaikai turi mažiau draugų mokykloje ar kieme. Tai netiesa, nes kieme jie draugų gali turėti mažiau todėl, kgabiųjų emocijos nestabilios. Jos lsmalsumas, nuolatinis klausinėjimas būdingi ne tyra remiamasi keliomis gabumų formomis. Nepaprasti gabumai galinors visos sritys yra skirtingos, tačiau dažnai jos visos pasireiškia kartu viename asmenyje arba kuri nors sritis yra ryškesnė. Egzistuoja nepaprastų gabumų pavienės ir mišrios formos.

Kūrybiškumas — dažnai laikomas svarbia nuoroda į galimus nepaprastus gabumus. Kalbama apie labai sudėtingą sąvoką, kurios neįmanoma paprastai aprašyti. Nėra bendrai galiojančių ir priimtų kūrybingumo apibrėžimų, be to, visiškai neaišku, ką ankstyvoje vaikystėje laikyti nuorodomis į vėliau galintį pasireikšti kūrybingumą. Pavyzdžiui, kažkas gali būti labai kūrybingai ir originaliai mąstyti ir spręsti, bet nemokėti rašyti. Be to, kažkas gali nepaprastai kūrybiškai reikštis vienoje ar keliose srityse tam tikrą gyvenimo tarpsnį, bet ne nuolatos ir ne nepertraukiamai.

Kūrybingumas užima svarbia vietą. Kaip ir nepaprasti gabumai, kūrybingumas turi būti vertinamas atsižvelgiant į tam tikrą laimėjimų sritį. Žmogus nebūna tik kūrybingas arba tik nepaprastai gabus. Visada šios jo savybės pasireiškia tam tikroje srityje. Po daugybės tyrinėjimų paaiškėjo, kad dažniausiai kūrybingi žmonės būna nepaprastai gabūs. Atvirkščiai šis dėsnis negalioja: ne visi nepaprastai gabūs žmonės yra ir kūrybingi.

Nepaprasti meniniai gabumai — visų pirma pasireiškia vaizduojamuosiuose menuose ir muzikoje. Šios srities gabumų ugdymas labai priklauso nuo stimuliuojančios ir skatinančios aplinkos. Norint tinkamiausiai išugdyti meninius polinkius dažnai reikia be galo daug dirbti ir lavintis, todėl tokiems vaikams neretai trūksta reikiamos socialinės aplinkos. Nesyk dėl šios priežasties neužmezga draugysčių.

Vaikų gebėjimas vadovauti — dažnai pastebimas gana anksti. Netgi mažamečio vaiko, kuris toks mielas ir draugingas, elgesyje galima atpažinti aspektus, reikalingus vadovaujančiam asmeniui.

  • Pedagogika Referatai
  • 2011 m.
  • 18 puslapių (4053 žodžiai)
  • Universitetas
  • Pedagogikos referatai
  • Microsoft Word 30 KB
  • Gabių vaikų ugdymas
    10 - 1 balsai (-ų)
Gabių vaikų ugdymas. (2011 m. Birželio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/gabiu-vaiku-ugdymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:28