Gabiųjų vaikų individualizuoto ugdymo programa


Pedagogikos analizė. Savaitės. Poveikio sritis. Veiklos, užsiėmimų temos. Tikslai, uždaviniai. Įvadiniai pokalbiai apie gabius vaikus. Aplinkos tyrinėjimas. Individualizavimo ypatumai. Lyginimas su kitais. Konfliktai, jų išvengimo galimybės. Tolerancija. Teigiamos ir neigiamos emocijos, jų poveikis žmogui. Laisvė per meną, kūrybą. Išreiškimas vaidinant, šokant, muzikuojant, kuriant dailės darbelius. Laisvalaikio vieta gyvenime. Mano fizinė ir psichinė sveikata. Sveika gyvensena.


Pokalbiai, diskusija, aplinkos apžiūrinėjimas, muzikos klausymas, garsų mėgdžiojimai, pasakojimai apie gamtą, supanti aplinką, apie žaislus, daiktus. Savo kambario arba namo piešimas.

Ugdyti realistinį savivaizdį, pasitikėjimą ir gebėjimą vertinti savo ir kitų privalumus bei trūkumus, intelektinį smalsumą ir pasirengimą tyrinėti.

Pokalbis apie savo jausmus, emocijas, savęs suvokimą, savo svajones (koks aš esu ir kuom būsiu).

Stiprinti vaikų ryšius su savo šeima, artimaisiais, ugdyti pagarbą šeimai.

Pasakų ir eilėraščių skaitymas, dainų dainavimas, pokalbiai apie žmonės ir draugystę, pasakojimai apie tėvus, giminaičius, draugus. Dovanų kitiems darymas (nupiešti savo draugą, šeimą; nulipdyti iš molio ar pastelinio; aplikacija). Žaisti vaidmeninius žaidimus, žaidimai grupėje.

  • Pedagogika Analizės
  • 2014 m.
  • 5 puslapiai (446 žodžiai)
  • Universitetas
  • Pedagogikos analizės
  • Microsoft Word 8 KB
  • Gabiųjų vaikų individualizuoto ugdymo programa
    10 - 2 balsai (-ų)
Gabiųjų vaikų individualizuoto ugdymo programa. (2014 m. Gegužės 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/gabiuju-vaiku-individualizuoto-ugdymo-programa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 00:06