Galutinio vaizdo sklaida


Žiniasklaidos referatas. Galutinio vaizdo sklaida. Galutinio vaizdo pardavimas. Ar video ilgis yra svarbu? Dvi minutės? Keturios minutės? Gal keturiolika? The New York Times. MSNBC. Com. The Olympian. Time. Al Jazeera. The Smithsonian. Kur kitur gali parduoti savo video? Kokias istorijas perka tinklaraščiai? Plati auditorija. Gauti istorija, greitai. Ką saugo privati nuosavybė?


Paaiškėjo, jog 3 minutės yra magiškas skaičius, kai tai susiję su optimaliausiu vaizdo ilgumu. Tai nustatė dvi kompanijos, kurios susivienijo, norėdamos nustatyti žiūrovų susidomėjimą ir elgseną. Dokumentinis filmas, kuris tęsiasi nuo dviejų iki triejų minučių yra geras, jei naudojiesi tuom, žmonių skaičius, kurie praras susidomėjimą, bus žymiai mažesnis. Beabejo, žiūrovai gali žiūrėti ir ilgesnius vaizdo produktus, tačiau jau ne tokio žanro. Trumpai, kuo ilgesnis video, tuo dažniau žiūrovas pažiūrės tik dalį ir tada perjungs kanalą.

Galutinio vaizdo sklaida. (2014 m. Gegužės 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/galutinio-vaizdo-sklaida.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:16