Galvosūkiai ir stalo žaidimai verslo planas


Vadybos verslo planas.

Organizacijos strateginis planas. Įmonės charakteristika Pavadinimas ir aprašymas. Aplinkos analizė Išorinės aplinkos analizė. Įmonių teisinę formą reglamentuojantys įstatymai. Vadovavimas Organizacinės struktūros projektavimas. Komunikacija Vidinė komunikacija organizacijoje. Išorinė komunikacija organizacijoje. Už parduotas prekes. Parduotų prekių ir paslaugų savikaina. Bendras pelnas nuostoliai. Grynasis ataskaitinių metų pelnas nuostoliai.


UAB „Mąstau“ bus steigiama 2012m. Gegužės 17d. Įmonė platins įvairių gamintojų galvosūkius ir stalo žaidimus, lavinančius reakciją, intelektą, strategavimą. Prekės įvairaus amžiaus ir pomėgių pirkėjams. Planuojami žaidimų vakarai savaitgaliais.

Įmonė vykdys savo veiklą nuomojamose prekybos centro „Panorama“ patalpose. Vadovausime mes – dvi akcininkės, įmonės savininkės. Numatoma, jog įmonėje dirbs 2 pardavėjos pilnu etatu, kurios aptarnaus klientus. Įmonei įsteigti naudosime nuosavą kapitalą, kurį sudarys 40000 Lt. Prekės bus siunčiamos iš viso pasaulio gamintojų. Planuojama didelė prekių įvairovė, kad įmonė taptų pranašesnė už konkurentus.

Kuo geriau patenkinti kintančius vartotojų poreikius. Prekės bus siūlomos įvairesnės ir pigesnėmis kainomis, nei pas konkurentus.

Galvosūkių parduotuvės konkurentai – visos įmonės, kurios užsiima galvosūkių ir stalo žaidimų platinimu. Norint atlikti konkurentų analizę, juos visų pirma turime įvardinti, stebėti, išanalizuoti jų daromas klaidas, kad galima būtų galima juos pralenkti. Kadangi parduotuvę planuojame įkurti Vilniaus prekybos centre „Panorama“, tai artimiausias konkurentas būtų „HOBBYSHOP“. Tačiau turime nenuvertinti ir kitų Vilniaus mieste esančių parduotuvių: „Galvosūkių pasaulis“, „Hobis|dovanos|žaidimai“, „D6“. Taip pat rinkoje vyrauja ir šios internetinės parduotuvės: Stalozaidimas.lt, Furorgames.lt, Rubikokubas.lt bei Daimida.lt. Nors yra nemažai parduotuvių - konkurentų, bet jų siūlomas asortimentas nėra toks platus, kokį mes užsibrėžėmė pasiekti, mažai ypatingų pasiūlymų, trūksta profesionalaus aptarnavimo, suprantančių galvosūkių bei stalo žaidimų naujoves. Kartais būna taip, kad konkurentai per labai trumpą laiką įvedę naujoves savo veikloje gali perimti esamus potencialius klientus. Mes to ir sieksime.

Potencialūs vartotojai atitinkantys visas amžiaus grupes. Mūsų parduodamos prekės tinkančios ir vaikams nuo 3 metų ir vyresnio amžiaus žmonėms, kurie domisi tokio pobūdžio prekėmis. Orientuosimės į vartotojus, kurie domisi šios srities naujovėmis, bei mėgsta praleisti vakarus žaisdami stalo žaidimus ne tik namuose, bet ir turnyruose, kuriuos planuojame rengti parduotuvėje.

  • Vadyba Verslo planai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Greta
  • 12 puslapių (1673 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos verslo planai
  • Microsoft Word 38 KB
  • Galvosūkiai ir stalo žaidimai verslo planas
    10 - 1 balsai (-ų)
Galvosūkiai ir stalo žaidimai verslo planas. (2017 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/galvosukiai-ir-stalo-zaidimai-verslo-planas.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 21 d. 17:40