Gaminio pozicionavimas


Marketingo referatas. Įvadas. Pozicionavimo apibrėžimas. Pozicionavimo strategijos. Pozicionavimo būdai. Pozicionavimo procesas. Pozicionavimo suvokimo žemėlapis. Pagrindinės pozicionavimo klaidos. Pozicionavimas už marketingo ribų. Išvados. Literatūros sąrašas.


Problema. Kiek pozicionavimas svarbus ruošiant gaminio marketingo kampaniją? Kaip įmonei pasirinkti tinkamą pozicionavimą? Kaip diferencijuojami prekių ženklai? Kaip nustatyti pagrindinius konkurentus ir analizuoti jų strategiją, tikslus, stiprybes bei silpnybes? Kokią konkurencinę strategiją pasirinkti: lyderio, persekiotojo, sekėjo ar nišos užpildytojo?

Darbo tikslas yra išnagrinėti ir aprašyti pagrindinius pozicionavimo principus bei būdus, pagrįsti jo svarbą verslui.

Siekiant įgyvendinti darbo tikslus, spręsiu šiuos uždavinius:

•Apibrėšiu pozicionavimo sąvoką.

•Apžvelgsiu pozicionavimo strategijas bei būdus.

•Aprašysiu pozicionavimo procesą.

•Paaiškinsiu, kas yra pozicionavimo suvokimo žemėlapis bei pateiksių pavyzdį.

•Išvardinsiu dažniausiai daromas gaminio pozicionavimo klaidas.

  • Marketingas Referatai
  • 2015 m.
  • 13 puslapių (2672 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 93 KB
  • Gaminio pozicionavimas
    10 - 8 balsai (-ų)
Gaminio pozicionavimas. (2015 m. Sausio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/gaminio-pozicionavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 10:21