Gaminių dizaino mokymas mokykloje


Dizaino konspektas. Gaminių dizaino mokymas bendrojo lavinimo mokyklos technologijų programoje. Turinio apimtis, ugdymo gairės. Gaminių dizaino ir technologijų paskirtis. Ugdymo planavimas. Ilgalaikio plano pavyzdys. Ilgalaikio plano etapai. Bendrųjų kompetencijų ugdymas gaminių dizaino pamokoje. Dizaino ir technologijų ryšys.


Savarankiškai ieško, kaupia, analizuoja, atrenka, įvertina ir pritaiko savo kuriamuose projektuose informaciją iš įv. informacinių

šaltinių. Analizuoja ir nustato medžiagų savybes, apibūdina jų pritaikymo galimybes konkrečiuose projektiniuose darbuose.

Analizuoja ir apibūdina, kaip galima pakenkti gaminimas netinkamai taikant apdirbimo/ priežiūros technologijas. Produktui sukurti

sudaro techninę užduotį ir aprašus. Saugiai atlieka technologinius procesus, darbo operacijas. Pašalina technologinius netikslumus.

Dirba su nesudėtinga buitinėje aplinkoje naudojama įranga, darbo priemonėmis. Apskaičiuoja pagaminto produkto savikainą, numato

jo galimus vartotojus, realizavimo formas, įvertina gaminį, palygina jį su pirmine idėja, rengia gaminio rekomendacijas vartotojams.

  • Dizainas Konspektai
  • 2013 m.
  • 4 puslapiai
  • Dizaino konspektai
  • Adobe PDF 159 KB
  • Gaminių dizaino mokymas mokykloje
    10 - 3 balsai (-ų)
Gaminių dizaino mokymas mokykloje. (2013 m. Balandžio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/gaminiu-dizaino-mokymas-mokykloje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 06:18