Gamintojo ir vartotojo elgsena


Pasiulos valdymo teorijos. Paklausos valdymo teorijos. Taupymas ir skolinimasis priežastys privalumų bei trūkumų analizė. Paklausos valdymo teorija. Vartotoju elgsena. Paklausos pasiulos valdymo teorijos. Finansines atskaitomybes esme. Taupymo ir skolinimosi priežastys. Pasiulos lankstumo esme. Vartotoju teorijos.

Ekonomikos referatas. Įvadas. Paklausos valdymo teorijos. Pasiūlos valdymo teorijos. Taupymas ir skolinimasis - priežastys, privalumų bei trūkumų analizė. Finansinė atskaitomybė, jos paskirtis, turinys. Ekonominiai procesai finansinėje apskaitoje ir atskaitomybėje: svarbiausios kategorijos iresmė. Finansines atskaitomybes esmė. Finansinės atskaitomybės turinys ir jos rengimo bei skelbimo principai. Metinės finansines atskaitomybės turinys. Duomenu pateikimo finansinejeatskaitomybeje principai. Juridinio asmens teisių turinčių įmonių metinės finansinės atskaitomybės sudėtis. Pagrindiniai ūkinės veiklos efektyvumo vertinimo rodikliai, jų paskirtis. Pelningumo rodikliai. Mokumo (likvidumo) rodikliai. Turto valdymo rodikliai. Išvados. Literatūra. Rinkos mechanizmą padeda suprasti pasiūlos ir paklausos modelis. Šio modulio tikslas yra nustatyti prekės kiekio tarpusavio santykį. Pirkėjas ir pardavėjas yra dvi rinkoje veikiančios jėgos. Pirkėjas formuoja paklausą, o pardavėjas, atsižvelgdamas į pirkėjų norus bei galimybes, pasiūlą. Taigi, šiame darbe visų pirmiausia išaiškinsiu paklausos ir pasiūlos sąvokas, tuomet panagrinėsiu paklausos ir pasiūlos elastingumą (kitaip dar vadinamą lankstumu) kainų ir pajamų atžvilgiu bei kryžminį paklausos elastingumą. Išsiaiškinsiu paklausos ir pasiūlos elastingumo kainų atžvilgiu koeficientų apskaičiavimą. Taip pat aptarsiu paklausos ir pasiūlos elastingumą lemiančius veiksnius.


Atliko: grupės stud tikrino . Ekonominiai procesai finansinėje apskaitoje . Juridinio asmens teisių turinčių įmonių metinės finansinės atskaitomyrinkos mechanizmą padeda suprasti pasiūlos ir paklausos modelis.

Bet kurią ekonominę veiklą galime priskirti šioms reprodukcijos formoms: gamybai, mainams, paskirstymui ir vartojimui (prekių ir paslaugų). Sujungus verslininkystę su atitinkamomis reprodukcišiame referate plačiau apžvelgsime vieną iš aukščiau minėtų verslo rūšių - gamybinę, o tiksliau gamintojo elgseną, gamintojo elgseną lemipaprastai gamybos samprata išeina už gamybos ribų. Į jos turinį įeina mokesčių rinkimas, firmos auditas, kelių tiesimas, kirpyklų bei kitų paslaugų gyventojams teikimas.

Ekonominės teorijos ir vadybos objektas apimą siauresnį objektą – materialinių gėrybių gamybą. Tai anaiptol nereiškia, kad jų svarbiausi teiginiai bei išvados negali būti panaudojamos organizuojant paslaugaišnagrinėsime organizacines gamybos formas, gamybos funkciją per trumpą laiką ir ilgesnį laikotarpį, numatysime sąlygas, reikalingas efektyviam gamybos veiksnių panaudojimui, išsiaiškinsime techninės paža paklausos ir pasiūlos modelis naudojamas aiškinant, kaip ekonomikos sąlygų pasikeitimas rinkoje veikia kainas ir realizuojamų prekių bei paslaugų kiekį. Pasiūlos ir paklausos analizė padeda suprasti mokesčių, subsidijų, kainų kontrolės ir kitų valstybės reguliavimo priemonių poveikį kainai.

Rinkos subjektų – pirkėjo ir pardavėjo (arba vartotojo ir gamintojo) – interesai rinkoje reiškiasi paklausos ir pasiūlos forma.

Paklausa (demand) – prekės kiekio, kurį pirkėjas nori ir gali pirkti, ryšys su kaina, už kurią ši prekė perkama.

Paklausa reiškiasi ne tik vartotojo noru, siekimu įsigyti konkrečią prekę. Reikia turėti ir pakankamai pinigų prekei pirkti. Kaina nėra vienintelis perkamą prekės kiekį lemiantis veiksnys. Prekės paklausą rinkoje sąlygoja kitų prekių kainos, vartotojo pajamos ir jų kitimas, vartotojo poreikiai, skonis, mada, numatomas kainų pasikeitimas ir kiti veiksniai. Paklausos analizei taikoma ceteris paribus prielaida: kai visi veiksniai, išskyrus vieną, laikomi pastoviais. Kitiems veiksniams esant nekintamiems, kaina yra svarbiausias veiksnys, turintis poveikio paklausos dydžiui. Iš čia išeina, kad.

ši funkcija rodo prekės kainos ir prekės kiekio, kurį pirkėjas nori ir gali pirkti, priklausomybę. Šią priklausomybę apibūdina paklausos dėsnis.

  • Ekonomika Referatai
  • 2011 m.
  • 15 puslapių (4130 žodžių)
  • Universitetas
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 309 KB
  • Gamintojo ir vartotojo elgsena
    10 - 1 balsai (-ų)
Gamintojo ir vartotojo elgsena. (2011 m. Gruodžio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/gamintojo-ir-vartotojo-elgsena.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 18:16