Gamtamokslinės pasaulio sampratos egzamino klausimai


Gamtamokslines pasaulio sampratos egzaminas. Lietuvos darnaus vystymosi prioritetai – kuo jie skiriasi nuo bendrųjų es darnaus vystymosi prioritetų?.

Biologijos Špera. Žmogus ir aplinka Galimos kai kurių stambiųjų žinduolių išnykimo Medžioklės epochoje priežastys. Žmogaus poveikis aplinkai Žemdirbystės epochoje. Dykumų ir pusdykumių plitimo Žemdirbystės epochoje pagrindinės priežastys. Žemdirbystės epochos miestų aplinkos problemos. Žmogaus poveikis aplinkai pramonės epochoje. Atliekos Žemdirbystės ir pramonės epochose – pagrindiniai skirtumai. Industrinio žemės ūkio poveikis aplinkai. Svarbiausi veiksniai , nulėmę sparčiai didėjantį poveikį aplinkai Žinių ir mokslo epochoje. Žinių ir mokslo epochos poveikio aplinkai pagrindinis skirtumas nuo Pramonės epochos. Pagrindinės rūgščiųjų lietų formavimosi priežastys. Pagrindinės teršiančios medžiagos skatinančios rūgščiųjų lietų formavimąsi. Rūgščiųjų lietų poveikis. Pagrindinės klimato atšilimą skatinančios medžiagos ir jų šaltiniai. Svarbiausi pasaulinio klimato atšilimo padariniai. Klimato atšilimą stabdančios priemonės. Stratosferos ozono sluoksnio vaidmuo. Pagrindinės ozono sluoksnį ardančios medžiagos ir jų šaltiniai. Ozono įtaka ultravioletinės spinduliuotės intensyvumui. Europos Sąjungos darnaus vystymosi prioritetai. Atsinaujinantys energijos šaltiniai. Pagrindiniai darnaus vartojimo bruožai. Pagrindinis Lietuvos darnaus vystymosi tikslas. Lietuvos darnaus vystymosi prioritetai – kuo jie skiriasi nuo bendrųjų ES darnaus vystymosi prioritetų. Darbo našumo augimo vaidmuo sprendžiant aplinkos ir socialinio vystymosi problemas. Pramonės problemos darnaus vystymosi požiūriu. Transporto problemos darnaus vystymosi požiūriu. Pagrindinės sveikatos apsaugos problemos darnaus vystymosi požiūriu. Ir 10 paskaitos doc. Šidlauskas Klausimai 9 paskaitos medžiagos pakartojimui. Kokie pagrindiniai skirtumai tarp informacinės visuomenės “ ir žiniu visuomenės “ sampratų. Prisiminkite keletą šiuolaikinės visuomenės apibūdinimų , artimų žinių visuomenės “ terminui. Kokiais aspektais mokslininkai apibrėžia informacinę visuomenę. Kokie žmonijos vystymosi etapai sąlygojo informacinės ir žinių visuomenės atsiradimą. Kas yra informacija , kuo informacija skiriasi nuo žinių ir duomenų. Kokius žinote informacijos dėsnius. Kokiomis bendrosiomis savybėmis pasižymi informacija. Kokie mokslai nagrinėja informaciją kaip savarankišką tyrimų objektą. Koks mokslas vadinamas kibernetika. Kas yra informatika. Kokias problemas nagrinėja informacijos teorija. Ar imanoma informaciją pamatuoti. Kas yra entropija ir kaip ji susijusi su informacija. Paaiškinkite pragmatinį informacijos matą.


UVB - Yrant ozono sluoksniui labiausiai did÷ja būtent šios srities ultravioletinis spinduliavimas.

Kai yra sunaudojama kuo mažiau gamtos energijos išteklių bei kuo mažiau teršiama aplinka.

Diegiant aukštasias teschnologijas – spartesnė gamyba ir mažiau teršiama aplinka; Didesnis darbo našumas – didesnis atlyginimas, makroekonominis stabilumas.

1. Kokie pagrindiniai skirtumai tarp „informacinės visuomenės“ ir „žiniu visuomenės“ sampratų?

17. Paaiškinkite skaitmeninės informacijos apdorojimo privalumus, palyginant su analoginės informacijos apdorojimu.

1. Kokiais fizikiniais reiškiniais, kaip informacijos „nešėjais“, pasinaudojama, perduodant informaciją šiuolaikinėse techninėse sistemose?

13. Kuo skiriasi įprastinio (fiksuotojo) telefonų tinklo ir mobiliųjų telefonų tinklo struktūros?

  • Biologija Šperos
  • 2015 m.
  • 9 puslapiai (1919 žodžių)
  • Biologijos šperos
  • Microsoft Word 29 KB
  • Gamtamokslinės pasaulio sampratos egzamino klausimai
    10 - 2 balsai (-ų)
Gamtamokslinės pasaulio sampratos egzamino klausimai. (2015 m. Sausio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/gamtamokslines-pasaulio-sampratos-egzamino-klausimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 07:10