Gamybinės jūrinės plaukiojimo praktikos ataskaita (2)


Laivybos praktikos ataskaita.

Įvadas. Laivo aprašymas, duomenys ir įranga. Pagrindiniai ir pagalbiniai VDV. Avarinis dyzelgeneratorius. Pagalbiniai mechanizmai ir jų įrenginiai. Elektros įranga. Laivo energetinių įrenginių techninis aptarnavimas. Organizaciniai klausimai. Išvados. Literatūra.


Laivas turi vieną fiksuoto žingsni sraigtą, nes neturi menčių, kurie reguliuotų kryptį. Sraigtas turi keturias mentes. Pagamintas iš bronzos. Velenas sukasi visada į vieną pusė, yra reguliuojamas dėka reduktoriaus. Turi tris pozicijas: į priekį, neutralia, abgulinį.  /

Deidvudo tipas yra tepalinis simplexas, tepalinis dėl to kad yra apsuptas tepalo. Dėka riebokšlių yra sudaromas vakuumas. Pagrindinis variklis su sraigtu sujungtas velenu, su reduktoriaus velenas vienu galu flanšiniu sujungimu prijungtas prie variklio flanšo: Varantysis velenas sujungtas su sraigtu. Velenas padėtas ant atraminio guolio.Veleno ir sraigto greitis toks pats, kaip ir pagrindinio variklio.

Deidvudo įrenginis yra skirtas tam, kad būtų užkirstas kelias jūros vandens patekimui į mašinų skirį. Taip pat ir apsaugoti sraigto veleną, kuris praeina per deidvudo vamzdį. Vieną iš svarbiausių deidvudo įrenginio funkcijų - tai veleno tepimas ir aušinimas. Deidvudo įrenginys susideda iš deidvudo vamzdžio, guolių, tepimo sistemos ir sandarinimo riebokšlių.

Santykinis kuro sunaudojimas su greičiu – 10.4 knt ant 4600ltrs

Aušinančio vandens aukštos temperatūra 80 - 820C Aušinančio vandens žemos temperatūra 40 – 50 0C

Išmetimo kolektorius; 2) išmetimo termometras; 3) pripučiamo oro aušintuvas; 4) matavimo prietaisų skydas ; 5) pripučiamo oro vamzdis; 6) kuro vamzdynai; 7) kuro vamzdynai; 8) kuro filtras; 9) alyvos filtras; 11) a.s.k.s; 12) vibracijos slopintuvas; 13) marškinelis; 14) alyvos lygio matuoklio; 16) velenas ; 17) greičio ribotuvas; 18) karteris ; 19) smagratis; 21) stumuoklis; 22) orinis paleidimo vožtuvas; 24) oro įsiurbimo triukšmo slopintuvas ; 25) išmetimo vožtuvas ; 27) turbina ; 28) Injektorius ; 27) išmetimo turbokompresorius ; 28) cilindro galvutė ; 30) pavaros vožtuvas

Laivą elektra aprūpina 3 Dyzeliniai generatoriai firmos "deutz". Įrenginys susideda iš dyzelinio variklio ir kintamos srovės generatoriaus.Generatoriai gamina kintamą srovę kuria aprūpina visa laivą

Pasileidžia dėka akumuliatoriaus, starteris suka. Aušinimas oru (ventiliatorius) nes diržas suka.Pagalbiniai varikliai ir generatoriai kontroliuojami iš EGP (energetinis gyvybingumo postas)” (NORIS) kompiuterių pagalba. Kompiuteris stebi visus pagalbinių variklių ir generatorių parametrus, juos galima stebėti monitoriuje. Visi procesai pilnai automatizuoti. Kompiuteris sinchronizuoja generatorių dažnius, paskirsto apkrovimą, priklausomai nuo esamos apkrovos tinkle užkuria arba sustabdo DG. Gedimo atveju įves į tinklą kitą DG.

Esant avariniam atvejui įsijungtų automatiu rezimu avariniam dyzelgeneratoriui. Energijos šaltinis, kai yra elektros sutrikimas. Pasijungia automatiškai per pora minučių nuo elektros sutrikimo. Veikia visi pagrindiniai laivo mechanizmo elementai. Taip pat galima paleisti ji ir rankiniu būdu.Jisai randasi laivo gale izoliuotojepatalpoje. Kas savaite yra paleidžiamas patikrinti ar nėra sutrikimo, ar neteka kuras, ar pasileidžia gerai.

Variklis paleidžiamas suslėgtų orų, prieš tai pilnai paruošiant užvedimui. Du oro kompresoriai kuriu tipas WP 22L , 30 bar. suspaudžia orą į balionus Pneumatinėje užvedimo sistemoje suslėgtas oras (30 bar) max ir minum 10 bar iš balionų atitinkamu momentu patenka į paleidimo vožtuvus cilindro dangčiuose, suslėgtas oras priverčia stūmoklį judėti iš vieno rimties taško į kitą. Mano laivo pagrindinio variklip oro paskirstimą į kiekvieną cilindrą kontroliuoja oro paskirstytajai. Be šių oro gaminimo ir saugojimo mechanizmų dar yra papildomi vožtuvai oro sistemoje, kurie uždaro, atidaro oro padavimus į variklį ir kitas trasas. Varikliui pasekus užvedimo apsukas, yra paduodamas kuras, stumiant kuro rankena ,o tuomet oro tiekimas yra nutraukiamas.

  • Laivyba Praktikos ataskaitos
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Alex
  • 40 puslapių (4659 žodžiai)
  • Kolegija
  • Laivybos praktikos ataskaitos
  • Microsoft Word 6849 KB
  • Gamybinės jūrinės plaukiojimo praktikos ataskaita (2)
    10 - 3 balsai (-ų)
Gamybinės jūrinės plaukiojimo praktikos ataskaita (2). (2017 m. Kovo 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/gamybines-jurines-plaukiojimo-praktikos-ataskaita-2.html Peržiūrėta 2017 m. Spalio 20 d. 10:09