Gamybinės praktikos ataskaita AB „Lietuvos geležinkeliai“


Logistikos praktikos ataskaita.

Įvadas. Panerių geležinkelio stoties charakteristika. Stoties techninė charakteristika. Stoties eksplotacinė charakteristika. Stoties eksplotacinio darbo charakteristika. Statiniai. Traukinių eismo organizavimo ryšiai. Automatika, nuotolinė mechanika ir ryšiai. Mikroprocesorinė centralizacija. Automatinė kelio blokuotė, jos veikimo principas. Panerių stoties eismo ūkio darbuotojų darbo organizavimas. Operatyvus stoties darbo planavimas. Traukinių išformavimo ir formavimo technologija. Sąstatų išformavimo tvarka. Sąstatų formavimo tvarka. Sąstatų į privažiuojamųjų kelių rajonus formavimas. Krovinių baro kelių aptarnavimas. Stoties darbo rodikliai. Stoties paros darbo grafinis planas. Lokomotyvų ir vagonų ūkis. Lokomotyvų ūkis. Darbo su lokomotyvais organizavimas. Vagonų ūkis. Keleivinių vagonų skirstymas. Prekinių vagonų skirstymas. Panerių geležinkelio stoties dokumentacija ir darbo organizavimas. Stotyje teikiamos paslaugos ir atliekami darbai. Personalo valdymas. Bendrosios geležinkelio darbuotojų pareigos. Stoties knyga ir jos pildymas. Pagrindiniai Panerių stoties dokumentai. Geležinkelių stotys ir jų tipai. Stoties keliai. Pralankos, aplankos, tarpinės stotys. Išvados. Informacijos šaltiniai. Priedai.


Gamybinę praktiką atlikau Panerių geležinkelio stotyje. Panerių geležinkelio stotis yra AB "Lietuvos geležinkeliai" Krovinių vežimo direkcijos struktūrinis padalinys. Pagal darbo pobūdį tai yra prekių stotis, pagal darbų apimtį - aukščiausios klasės. Todėl būtent pasirinkau šią praktikos vietą, kad sukaupti, išanalizuoti ir susisteminti naudingą medžiagą, nes ši stotis yra viena iš svarbiausių prekių stočių Lietuvoje.

Panerių stotis yra prekių stotis. Pagal darbų mastą – aukščiausios klasės. Panerių stotyje įrengta blokinė relinė centralizacija su maršrutiniu iešmų ir signalų valdymu (toliau – BMRC).

Paneriai – Lentvaris dvikelis, kuriame įrengta automatinė blokuotė su galimybe pereiti į abipusį eismą vienu iš tarpstočio kelių, taisyklinguoju keliu – pagal tarpstočio šviesoforų signalus.

1.2 Paneriai – Vaidotai (kelias „G“) vienkelis, kuria įrengta dvipusė automatinė blokuotė be tarpstočio šviesoforų.

1.3 Paneriai – Vaidotai (kelias „D“) vienkelis, kuriame įrengta dvipusė automatinė blokuotė be tarpstočio šviesoforų.

1.4 Paneriai – Vaidotai (kelias „L“) vienkelis, kuriame įrengta dvipusė automatinė blokuotė be tarpstočio šviesoforų;

Lygine kryptimi prie stoties prisijungęs tarpstotis Paneriai–Vilnius – dvikelis, kuriame įrengta vienpusė automatinė kodinė kelio blokuote.

AIK yra 9 keliai, iš jų keliai Nr. III, šio kelio tąsa kelias Nr. XXVI(26), IV ir šio kelio tąsa kelias Nr. XXV(25) ir yra pagrindiniai, skirti priimti ir išleisti lyginiams ir nelyginiams traukiniams.

6.1 iš kelių Nr. 10-13 – suformuoti lyginiai ir nelyginiai traukiniai;

KK keliai Nr. 22a, 22, 23, 24 naudojami vagonų į Krovinių barą kaupimui ir vagonų postoviui.

KIK nelyginiame iešmyne yra mažo galingumo nemechanizuotas skirstomasis kalnelis su vienu įkalnės keliu, kuris dviem jungiamaisiais keliais per iešmus Nr. 5 ir Nr. 17 jungiasi su AIK.

Skirstomų sąstatų atkabos stabdomos ratstabdžiais. KIK ir KK keliuose yra įrengti pusiau kryžminio tipo ratstabdžių mestuvai.

KIK ir KK lyginio iešmyno iešmai valdomi iš stoties budėtojo (toliau – GSB) pulto. Atliekant manevrus, iešmų valdymas perduodamas vietiniam valdymui į centralizacijos postą Nr. 2 (toliau – EC-2 postas). Manevrų maršrutus rengia EC-2 posto budėtojas, kuris gali valdyti ir kontroliuoti iešmų padėtį trimis variantais:

13.2 AB „Lietuvos geležinkeliai“ filialo „Vilniaus geležinkelių infrastruktūra“ (toliau - IF-1) Elektros tiekimo ruožo kontaktinių tinklų baro keliai;

Vagonų techninę ir komercinę priežiūrą stotyje atlieka Jungtinio komercinės ir techninės traukinių ir vagonų apžiūros punkto (toliau – JKTAP) darbuotojai.

Stoties teritorijoje yra šie tarnybiniai techniniai pastatai, statiniai ir patalpos:

16.1 Maršrutinės relinės centralizacijos postas (toliau – MRC), kuriame yra manevrų tvarkdario (kalnelio budėtojo), stoties budėtojo, kelyno budėtojo, Traukinių dokumentų skyriaus, Informacinio punkto, muitinės tarpininkų ir muitinės posto darbuotojų patalpos.

16.2 Elektrinės centralizacijos postas Nr. 2, kuriame yra centralizuoto posto Nr. 2 budėtojo ir lyginio iešmyno ratstabdininko patalpos;

16.3 Jungtinės komercinės ir techninės apžiūros punkto pastatas, kuriame yra stoties administracijos, JKTAP ir Prekių kasos tarnybinės patalpos bei buitinės stoties darbuotojų patalpos;

16.4 AB „Lietuvos geležinkeliai” filialo „Vilniaus geležinkelių infrastruktūra“ darbuotojų pastatai;

16.6 tarnybinė požeminė perėja nuo JKTAP pastato iki kelio Nr. 1 su išėjimais į kiekvieną tarpukelę ir požeminė perėja nuo JKTAP pastato į automobilių stovėjimo aikštelę Kibirkšties g.

  • Logistika Praktikos ataskaitos
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Neda
  • 45 puslapiai (8570 žodžių)
  • Kolegija
  • Logistikos praktikos ataskaitos
  • Microsoft Word 3867 KB
  • Gamybinės praktikos ataskaita AB „Lietuvos geležinkeliai“
    10 - 3 balsai (-ų)
Gamybinės praktikos ataskaita AB „Lietuvos geležinkeliai“ . (2017 m. Kovo 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/gamybines-praktikos-ataskaita-ab-lietuvos-gelezinkeliai.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 12 d. 20:15