Gamybinės praktikos ataskaita Radviliškio geležinkelio stotyje


Logistikos praktikos ataskaita.

Įvadas. Gamybinės praktikos tikslai ir uždaviniai. Viršutinė bėgių kelio konstrukcija. Viršutinės bėgių kelio konstrukcijos elementai. Pusiau automatinė ir automatinė kelio blokuotė. Automatinė lokomotyvų signalizacija. Geležinkelio stočių tipai. Radviliškio geležinkelio stoties valdymo sistema. Riedmenų ir vagonų ūkiai. Lokomotyvų ūkis. Vagonų ūkis. Vagonų ūkio paskirtis. Vagonų remontas ir priežiūra. Stoties darbo organizavimas. Išvados. Priedai.


traukinio lapo, traukinio perdavimo žiniaraščio, važtos dokumentų įforminimas, tikrinimas bei tvarkymas;

vagonų atvarymas į privažiuojamuosius, krovimo kelius ir nuvarymas iš jų atgal į stotį;

vagonų nuvarymas į komercinių gedimų šalinimo, muitinės krovinių tikrinimo ir kitus kelius;

vagonų nuvarymas į einamojo, depinio, kapitalinio ir kt. remonto kelius;

Bėgis – tai ant pabėgių ar kitokių atramų dedama metalinė nustatyto pavidalo sija (dvitėjo profilio), naudojama geležinkelio kelio riedmenims važiuoti.

Bėgiai tarpusavyje jungiami ir prie pabėgių tvirtinami sąvaržomis. Sąvaržos yra skirstomos į bėgio sąvaržas ir sandūros sąvaržas. Sandūros sąvaržos jungia bėgius tarpusavyje, bėgio sąvaržos jungia bėgius su pabėgiais.

Bėgiai tarpusavyje jungiami antšovomis (tvarslėmis). Tvarslės konstrukcijai keliami trys pagrindiniai reikalavimai:

2. Leisti bėgių galams judėti išilgine kryptimi sandūroje, kai bėgių

Atsižvelgiant į sąvaržų konstrukciją, jas galima skirstyti į paprastas, sudėtines ir mišriąsias. Paprastąja bėgio sąvarža bėgis tvirtinamas prie pabėgio kartu su padėklu, sudėtine – bėgis tvirtinamas prie padėklo, o padėklas tvirtinamas prie pabėgio, mišriąja – bėgis tvirtinamas prie pabėgio mišriuoju būdu: yra paprastojo ir sudėtinio tvirtinimo elementų.

Bėgio atramomis gali būti pabėgiai, puspabėgiai, gelžbetoninės plokštės, rėmai ir kitos konstrukcijos. Iš visų išvardytų bėgio atramų plačiausiai naudojami pabėgiai. Dabar dažniausiai naudojami gelžbetoniniai ir mediniai pabėgiai.

Pagrindiniai pabėgiams keliami reikalavimai – jie turi būti tamprūs ir patikimi, atsparūs mechaniniams poveikiams ir ilgaamžiški.

Mediniai pabėgiai skirstomi į du tipus: A – apipjauti iš keturių pusių ir B – apipjauti iš dviejų pusių.

Pabėgiai pagal matmenis skirstomi į tris grupes: I, II ir III. Pabėgių paskirtis: I tipas – pagrindiniams keliams;

Gelžbetoninius pabėgius plačiai pradėta naudoti po Antrojo pasaulinio karo, atsiradus medienos trūkumui, pradėjus plačiai naudoti besandūrį kelią ir tobulėjant gelžbetoninių gaminių gamybos technologijai.

Pagrindiniai gelžbetoninių pabėgių privalumai: didelė masė (200–300 kg), kuri gali užtikrinti kelio stabilumą; ilgaamžiškumas (apie 50 metų), pakankamai lengva gamyba. Gelžbetoninių pabėgių

Pabėgių kiekis kilometre vadinamas epiūra. Pabėgių epiūra priklauso nuo kelio tipo, jo kategorijos ir pan. Lietuvoje pabėgių epiūra yra 1 440–2 000 vnt./km. Standartinių pabėgių skaičius viename kilometre besandūrio kelio tarpstotėse ir pagrindiniuose stočių keliuose, tiesiuose ruožuose ir kreivėse, kurių spindulys 1 201 m ir didesnis, turi būti 1 840 vnt., kreivėse, kurių spindulys 1 200 m ir mažesnis, – 2 000 vnt.; atvykimo ir išvykimo keliuose viename kilometre turi būti ne mažiau kaip 1 600 pabėgių, kaupiamuosiuose bei kituose stoties keliuose – 1 440 vnt.; atvykimo ir išvykimo kelių kryžmės kreivėse –1 840 vnt. Ruožuose, kuriuose eismas yra neintensyvus ir mažai vežama krovinių, tiesiame kelyje ir didesnio nei 650 m spindulio kreivėje viename kilometre gali būti klojama 1 600 pabėgių; mažesnio spindulio kreivėse – ne mažiau kaip 1 840 vnt.

Kai traukinių važiavimo greitis didesnis kaip 140 km/h, kreivėse, kurių spindulys 2 000 m ir mažesnis, viename kilometre kelio klojama 2 000 pabėgių. Naudojant didesnės masės gelžbetoninius pabėgius, vieno kilometro tiesaus kelio ruože ir ne mažesnio kaip 2 000 m spindulio kreivėse yra 1 640 pabėgių, 1 840 pabėgių kilometro ruože – mažesnio spindulio kreivėse.

  • Logistika Praktikos ataskaitos
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Tautvydas
  • 21 puslapis (3608 žodžiai)
  • Kolegija
  • Logistikos praktikos ataskaitos
  • Microsoft Word 990 KB
  • Gamybinės praktikos ataskaita Radviliškio geležinkelio stotyje
    10 - 1 balsai (-ų)
Gamybinės praktikos ataskaita Radviliškio geležinkelio stotyje. (2017 m. Gruodžio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/gamybines-praktikos-ataskaita-radviliskio-gelezinkelio-stotyje.html Peržiūrėta 2018 m. Sausio 18 d. 02:14