Gamybines praktikos ataskaita transporto įmonėje


Logistikos praktikos ataskaita. Įvadas. Bendra įmonės charakteristika. Uab „Marki“ teikiamos paslaugos. Bendrovės valdymo schema. Marketingo analizė. Veiklos planavimas ir organizavimas. Bendrovės vidinė ir išorinė aplinka. Bendrovės išorinė aplinka. Bendrovės vidinė aplinka. Įmonės įregistravimas. Pasirengimas įregistravimui. Dokumentų pateikimas. Dokumentų pateikimas notarui. Įmonės eksploataciniai rodikliai. Išvados.


Praktikos metų įsidarbinau įmonėje UAB „Marki“. Ši įmonė užsiima logistikos paslaugomis teikia perkraustymo bei transporto paslaugos. Nuo 2015m. balandžio 7. iki 2015m. gegužės 13d. atlikau praktika UAB „Marki“. Pirmiausia susipažinau su bendrove, jos veikla, organizacine struktūra. Stengiausi įsilieti į aplinką ir ją stebėti. Susipažinus su bendrovės aplinka ir steigimo dokumentais pradėjau domėtis pervežimu ir su jais susijusiais dokumentais. Tikrinau ar tinkamai paruošta produkcija ir visi dokumentai tikslūs ir tvarkingai užpildyti. Taip pat tikrinau sandėliuojamas prekes gautas iš tiekėjų.

UAB “Marki“ - logistines ir transporto paslaugas teikianti įmonė, įregistruota 2010-11-09, adresu: Pramonės g. 97, Vilnius,. Šiuo metu įmonėje dirba 13 darbuotojų.

Įmonės misija- padėti klientui optimizuoti logistikos informacijos, laiko ir kaštų valdymą, siekiant prisidėti prie kliento produkto vertės kūrimo.

Pagrindinės įmonės tarptautinių gabenimų kryptys :

Lenkija, Čekija, Vengrija, Slovakija, Vokietija, Olandija, Belgija, Italija, Ispanija, Baltijos šalys, Rusija, Suomija, Švedija ir kitos šalys, parodytos 1 paveiksle.

UAB „Marki“ gamybos produktas yra paslauga (veikla, neturinti materialaus apčiuopiamo rezultato ir kaip tokia skirta kito asmens poreikiams tenkinti). Šios įmonės paslaugų teikimo procese dalyvauja beveik visas firmos personalas: transporto vadybininkai bei jų asistentai, pardavimų vadybininkai, klientų aptarnavimo vadybininkai bei buhalterija. Tiesiogiai paslaugų organizavimo procese nedalyvauja padalinių vadovai, bei įmonės vadovai (direktorius ir direktoriaus pavaduotojas).

Veiklos organizavimo pradžia prasideda nuo kliento užklausimo. Tuomet pardavimų vadybininkas ar klientų aptarnavimo vadybininkas išsiaiškina visus kliento poreikius, kad galėtų kuo geriau atlikti darbą. Sužinoma iš kur ir į kur vežamas krovinys, kokia talpa, kokio tipo automobilis reikalingas, deramasi dėl kainos, kada krovinys turi būti pristatytas.

Užklausimas keliauja pas transporto vadybininką, kuris pagal kliento poreikius (krovinio kiekį, rūšį, svorį, tipą ir pan.) randa tinkamą transporto priemonę transporto parke. Į šio etapo eigą pajungiamas papildomas elementas – vežėjas. Tad teikiant paslaugą logistinėje srityje dalyvauja du elementai, be kurių kliento poreikis nebūtų patenkintas: įmonė, bei įmonės transporto parkas.

Gamybines praktikos ataskaita transporto įmonėje. (2015 m. Gegužės 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/gamybines-praktikos-ataskaita-transporto-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 02:38