Gamybos įmonės produkto politikos ir paskirstymo analizė


Paskirstymo politikos tikslai. Imones paskirstymo vertinimas.

Marketingo kursinis darbas. Gamybos įmonės produkto politikos ir paskirstymo analizė. Įvadas. Produktų paskirstymo valdymo teoriniai aspektai. Paskirstymo kanalų funkcijos. Paskirstymo kanalų struktūra. Produkto paskirstymo grandinė. Produkto politikos teoriniai aspektai. Produkto politikos analizė. Produkto politikos techninės savybės ir kokybė. Produkto politikos asortimentas įpakavimas. Produkto politikos prekės ženklas ir aptarnavimas. Produkto politikos garantijos.


Tyrimo problema. Kokia gamybos įmonės produkto politikos ir paskirstymo analizė?

Tyrimo objektas. Gamybos įmonės produkto politika ir paskirstymas.

Darbo tikslas. Išanalizuoti gamybos įmonės produkto politikos ir paskirstymo analizę.

Darbo uždaviniai:

1. Išnagrinėti produkto politiką ir paskirstymą teoriniu aspektu.

2. Išanalizuoti produkto paskirstymo būdus ir strategiją.

3. Išsiaiškinti gamybos įmonės produkto politikos ir paskirstymo svarbą.

Darbo metodai- mokslinės literatūros bei internetinių šaltinių analizė, tyrimas.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • Simona
  • 12 puslapių (2195 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 83 KB
  • Gamybos įmonės produkto politikos ir paskirstymo analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Gamybos įmonės produkto politikos ir paskirstymo analizė. (2013 m. Gegužės 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/gamybos-imones-produkto-politikos-ir-paskirstymo-analize.html Peržiūrėta 2017 m. Vasario 26 d. 12:14