Gamybos mechanizavimo darbas


Pramonės ir gamybos referatas.

Įvadas. Bendrosios žinios apie traktorius ir automobilius. Automobilių techninė eksploatacija. Traktoriu techninė eksploatacija. Tepalai. Alyvų ir tepalų specifikacijos. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas.


Šiame referate bus aptarta automobilių ir traktorių techninė eksploatacija,bei automobiliams ir traktoriams skirti tepalai.

Darbo tikslas – aptarti automobilių ir traktorių techninę eksploataciją,tepalus

Darbo uždaviniai:

Aprašyti automobilius

Aprašyti traktorius

Aptarti tepalų rūšis

Krovininiai automobiliai skirstomi pagal paskirtį, talpą, krovinio talpos tipą ir tiltų skaičių. Pagal talpą būna: labai mažos talpos – iki 1,0 t; mažos – 1,0–3,0 t; vidutinės – 3,0–5,0 t; didelės – 5,0–15 t ir labai didelės talpos – daugiau kaip 15 t. Pagal talpos tipą krovininiai automobiliai būna bortiniai, savivarčiai,

cisternos ir furgonai.Specialieji automobiliai būna gaisriniai, sanitariniai, kelių, skverų priežiūros, grunto gręžimo, autokeltuvai ir kiti su specialiąja įranga.(K.Giedra,1995)Tarptautiniais susitarimais ir įstatymais įvesti šie automobilių techninių parametrų apribojimai: gabaritui, leidžiamai didžiausiai masei ir didžiausiai ašies apkrovai. Leistinas automobilio plotis – iki 2,6 m, aukštis – 3,6–4,15 m; dviašio automobilio ilgis – 10–12,2 m; dviejų dalių prikabinamo autotraukinio ilgis – 18–24 m; dviašio automobilio leidžiama didžiausia masė – 16–20t; triašio automobilio leidžiama didžiausia masė 18–30 t; autotraukinio masė – 21–62 t; vienos ašies apkrova – 100–300 kN. Automobiliai sudaryti iš jėgainės (variklio), transmisijos, važiuoklės,valdymo, saugos sistemų ir darbo įrenginių.Jėgainė – tai toks įrenginys arba įrenginių grupė, kuriuose vyksta termodinaminiai cheminiai arba elektrocheminiai procesai, o jiems vykstant gaunama energija arba viena jos rūšis keičiama į kitą – mechaninę arba elektros. Jėgainė gali būti sudaryta iš: vidaus degimo variklio; vidaus degimo variklio, elektros generatoriaus ir varančiųjų elektros variklių; vidaus degimo variklio, generatoriaus, akumuliatorių baterijų ir elektros variklių. Jėgainė gali būti ir netradiciniu – vandeniliniu kuru varomas reaktoriaus tipo įrenginys, kuriame (reaktoriuje) vandenilis, reaguodamas su deguonimi, gamina elektros energiją.(K.Giedra,1995)Vidaus degimo variklis – tai įrenginys, kuris uždarose ertmėse degančių degalų šiluminę ir besiplečiančių dujų slėgio energiją paverčia mechaniniu darbu.Transmisija – tai tokia kinematinių mechanizmų grandinė, kuri transformuoja variklio sukamojo momento dydį, jo kryptį ir perduoda sukamąjį momentą varantiesiems ratams. Transmisija sudaryta iš sankabos,pavarų dėžės, pagrindinės pavaros, diferencialo ir pusašių.Važiuoklė – tai automobilio bazinė įranga: rėmas, tiltų sijos, lingės,spyruoklės, amortizatoriai, ratai. Prie rėmo su pakaba ir amortizacine Sistema montuojami transmisijos, vairo, stabdžių ir kiti funkciniai mechanizmai.Valdymo sistemos – tai sistemos, kurios skirtos automobilio judesio krypčiai, greičiui, pagreičiui koreguoti arba laikyti automobile stovintį. Jas sudaro vairo ir stabdžių sistemos.(K.Giedra,1995)Automobiliuose yra elektros energijos gamybos, rezervavimo, variklio paleidimo, automobilio apšvietimo, kontrolės ir signalizacijos sistemos.

Gamybos mechanizavimo darbas. (2016 m. Gegužės 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/gamybos-mechanizavimo-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:17