Garso poveikis reklamoje


Marketingo skaidrės.

Garso poveikis reklamoje. Garsas prekių ženklų marketinge – galinga priemonė. Garsai, kuriuos girdime ir siejame su tam tikru prekių ženklu. Garsas turi fundamentalią savybę kurti bet kurios žmogui perduodamos žinutės atmosferą. Muzika ir produktas susilieja vienas su kitu. Kai reklama virsta muzika. Reklamos, kuriuose produktai – visiškai nesusiję su muzika. Gaivieji „Tic Tac“ žirniukai prašosi išskirtinio dėmesio visiškai paprastu būdu. Nike Basketball. Kamuolio virtuozai demonstruoja įvairius gatvės krepšinio triukus. Pasitelkiant muzikos garsais. Garso panaudojimas pardavimo vietose pokalbių telefonu metu internete.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (530 žodžių)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 70 KB
  • Garso poveikis reklamoje
    10 - 8 balsai (-ų)
Garso poveikis reklamoje. (2016 m. Balandžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/garso-poveikis-reklamoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 22:32