Gdansko uosto kroviniai konteineriuose - Matematinis modeliavimas


Technologijų kursinis darbas.

Įvadas. Gdansko uosto kroviniai konteineriuose. Uosto apibūdinimas ir logistinė grandinė. Krovos terminalai. Gdansko konteinerių terminalas. Konteinerių krovinių krova. Konteinerių krovinių krovos rodiklių analizė. Regresijos tiesės ir situacijų modeliavimas. Regresijos tiesės. Situacijų modeliavimas. Išvados. Literatūra. Priedai. Pagrindinių konteinerių (TEU) matmenys. Situacijų modeliavimas.


Šio darbo tikslas sužinoti daugiau apie Gdansko uosta bei konteineriuose esančius krovinius. Darbe bus aprašoma Gdansko uosto konteinerių krovinių statistika per 11 metų laikotarpį- nuo 2004m. iki 2014m. Taip pat bus analizuojas ryšys tarp Gdansko konteinerių krovinių ryšys su įvairiais pasirinktais Europos uostais. Darbe taip pat bus atliekamos prognozės apie Gdansko konteinerių krovinių rodikliu ateinančiais laikotarpiai, bus nustatomos trys prognozės.

Tyrimo tema – Gdansko krovinių konteineriuose statistikos analizavimas ir ryšių tyrimas su Europos uostais.

Sužinoti apie Gdansko uostą, bei išsiaiškinti krovinių konteineriuose svarbą.

Išanalizuoti Gdansko jūrų uosto statistika 11 metų laikotarpyje, bei pateikti tolimesnes prognozes.

Išsiaiškinti ar Gdansko jūrų uosto kroviniai konteineriuose priklauso nuo tam tikrų uostų krovinių konteineriuose srautų Europoje.

Darbo struktūra – darbą sudaro trys dalys. Pirmojoje dalyje bus aiškinama apie Gdansko uostą, konteinerių krovinius bei uosto logistinę grandinę. Antroje dalyje bus analizuojamas Gdansko uosto krovinių konteineriuose statistika 11 metų laikotarpyje (nuo 2004m. iki 2014m.) , bei atliekamos prognozės tolimesniems laikotarpiams. Trečioje dalyje bus aiškinama koks ryšys yra tarp įvairių Europos uostų ir Gdansko uosto.

Kroviniai konteineriuose gali būti patys įvairiausi: nuo maisto produktų (cukrus, ryžiai, konservai) iki drabužių ar naujos avalynės.

Gdansko uostą jungia geležinkelio sistema, kuri padeda toliau transportuoti krovinius konteineriuose. Geležinkeliai Lenkijoje yra išsišakojusi po visą šalį ir jų ilgis siekia net 38 tūkstančius kilometrų. Geležinkelių transporto ypatumai:

c) maža priklausomybė nuo oro sąlygų;

Taip pat šiuos krovinius gabenti padeda ir kelių transportas, tai yra vilkikai. Deja vienas vilkikas gali vežti tik vieną konteinerį, tačiau kelių transportas turi savų ypatumų bei trūkumų:

d) galimybė vežti smulkias krovinių partijas;

Gdansko jūrų uostas taip pat turi prieiga prie Gdansko oro uosto, kuris gali gabenti krovinius

Gdansko uostas apima 653 ha žemės ir 412.6 ha vandens paviršiaus. Jame yra 21,2 kilometrų krantinių viso ir yra 106,3 tūkstančių kvadratinių metrų sandėliavimo erdvės bei 548 tūkstančių kvadratinių metrų atviros sandėliavimo erdvės. Uostas Inner uoste gali talpinti laivus su didžiausia 10,2 metrų grimzle ir metinė krova siekia 11,5 mln tonų. Šiaurės uoste Gdanskas gali dirbti su laivais kurių grimzlė siekia 15 metrų ir metinis krovos pajėgumas 48,5 milijonų tonų. Konteinerių terminalo gylis svyruoja nuo 15 metrų gylio, terminalas gali priimti ne didesnius laivus nei 500 pėdų ilgio.

Gdansko uosto kroviniai konteineriuose - Matematinis modeliavimas. (2016 m. Balandžio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/gdansko-uosto-kroviniai-konteineriuose-matematinis-modeliavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 16:00