Gelbėjimo laivas "Šakiai". Praktikos ataskaita.


Sakiai laivas. Laivo šakiai iranga. Uz bortine armatura. Klaipėdos valstybinis jūrų uostas vairavimo darbai laive referatas. Kursinis darbas laivo gesinimo vandeniu sistema. Geriamo vandens vamzdynas. Laivo igulos pareigybes. Laive privalo buti. Praktika laive. Praktika sakiuose.

Transporto praktikos ataskaita. G/l ,, Šakiai’’ pagrindiniai duomenys. Bendros žinios. Pagrindiniai matmenys. Pareigybės laive. Budėjimai laive. Laivo įgulos dalijimas į tarnybas. Laivo gyvybingumo palaikymo organizacija. Laivų gelbėjimosi priemonės. Natūralusis ir dirbtinis apšvietimas. Eigos variklis. Dyzel – generatorius. Denio mechanizmai. Laivų sistemos. Geriamojo vandens sistema. Mašinų skyriaus ventiliacijos sistema. Bortinės armatūros apšildymo sistema. Priešgaisrinė vandens gesinimo sistema. Skystinė gaisro gesinimo sistema. Jėgainės vamzdynų sistema. Aušinimo vamzdyno sistema. Tepalo vamzdyno sistema. Eikvojamo kuro vamzdyno sistema. Dizelinio kuro priėmimo, perpumpavimo ir išdavimo jais sistema. Suspausto oro sistema. Velenų linija.


Laivas-gelbėtojas ,, šakiai’’ priklauso klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai, skirtas atlikti avarinius ir gelbėjimo darbus baltdalyvavimą operacijose susijusiose su išsiliejusiais naftos produktais, kurių užsiliepsnojimas virš 60ŗclaivo architektūrinis-konstrukcinis tipas – jūrinis, plieninis, vieno denio gelbėjimo laivas, su ilgu baku ir dviejų aukštų antstatų priekyje, su kžs stacionarioje užmovoje, su pavairavimo įrengimais laivo priekyje ir lavadovybės ir laivo įgulos narių kvalifikacižinoti savo pareigas, kovojant už laivo gyvybingumą, mokėti naudotis gelbėjimosi ir priešgaisrinėmis priemonėmis.

įgulos narys, atsakingas už tam tikrą techninę priemonę, kuria naudojasi platus žmonių ratas privalo pasirūpinti, kad prie šios priemonės visada būtų jos naudojimosi instrukcija. Kiekvienas įgulos narys, pastebėjęs nenormalaus darbo požymius arba prastą techninių priemonių būseną, privalo pranešti apie tai budinčiam kapitono padėjėjui (budinčiam mechanikui) ir imtis priemonių defektų šalinimui, jeigu techninių priemonių veikimo tęsimas gresia laivo saugai arba žmonių sveikatai ir gyvybei. Įgulos nariai neša materialinę atsakomybę už jiems patikėtų vertybių saugumą. Tarnybiniai nurodymai duodami įsakymų pavidale. Įsakymas turi būti konkretus ir trumpas. Gavus įsakymą, įgulos narys privalo pakartoti jį ir po jo įvykdymo arba jei jį įvykdyti yra nebeįmanoma, pranešti apie tai asmeniui, kuris davė šį įsakymą. Jeigu yra gautas kitas įsakymas, kurio įvykdymas trukdo pirmojo vykdymui, vykdytojas turi pranešti apie tai asmeniui, davusiam antrąjį įsakymą ir toliau daryti tai, ką jis pasakys. Įgulos narių išėjimas į krantą vykdomas pagal kapitono nurodymą. Po grįžimo į laivą jie turi pranešti apie tai budinčiam kapitono padėjėjui. Visa įgula prieš išėjimą privalo būti laive ankščiau paskelbtu laiku. Išeinant įgulos nariams į krantą, laive turi pasilikti įgulos dalis, pakankama laivo saugumo užtikrinimui arba reikalingo darbo atlikimui. Į krantą gali išeiti ne daugiau kaip 2/3 įgulos. Įgulos narys, išėjęs į darbą arba budėjimą neblaivus, turi būti iš karto pašalintas nuo tarnybinių pareigų vykdymo.

Vadovybė vadovauja pavaldinių veiksmams ir asmeniškai dalyvauja laivo valdymereikalauti disciplinos, įsakymų, nurodymų, instrukcijų ir taisyklių, veikiančių laivyne, laikymosi ir tikrinti jų pareigų vykdymą.

Gelbėjimo laivas "Šakiai". Praktikos ataskaita.. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/gelbejimo-laivas-sakiai-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 02:58