Gėlės puokštės floristika verslo planas


Floristikos verslo planas. Įvadas. Verslo įmonės pristatymas. Verslo idėja. Salono charakteristika. Paslaugos charakteristika. Įmonės stipriųjų ir silpnųjų pusių analizė. Produktai ir paslaugos. Prekių asortimentas. Paslaugų vartojamosios savybės, naudingumas bei unikalumas. Kadangi metuose būna daug švenčių, bei progų, per kurias žmonės dažnai dovanoja gėles, didelis pasirinkimas mūsų salone padidins populiarumą, bei pelną. Teikiamos konsultacijos taip pat gerins salono įvaizdį, jas teiksime nemokamai, tai bus prieinama daugeliui klientų. Išskirtinumą salonui suteiks daromi specialūs užsakymai, prisitaikant prie kliento poreikių. Teiksime išskirtines puoštes kurios išsiskirs iš kitų. Tai yra darysime puoštes iš saldumynų. Rinkos analizė. Gėlių salono „Gėlių svaja“ rinkos apžvalga. Konkrencijos analizė. Tiekėjai. Valdymas. Rinkodaros planas. Rinkodaros priemonių rinkinys. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Rėmimo biudžetas. Prekybos organizavimas. Gamybos procesas. Gamybos apimties planas. Gamybos sąnaudos mėnesiui. Gamybos sąnaudų prognozė metams. Alternatyvos. Finansinis planas. Projekto finansavimas. Optimistis ir pesimistinis planas. Balansas. Ilgalaikis turtas. Nusidevėjimas. Jautrumo ir rizikos analizė. Rizikos veiksniai, būdai jiems įveikti (SSGG analizė). Rizika. Rizikos mažinimas. Išvados. Priedai. Priedas Nr. 1 Afiša. Priedas Nr. 2. Priedas Nr3 Lankstinukas.


Bus steigiama individuali įmonė, kurios bendrasavininkai Birutė Dobilevičiūtė, Oksana Kaltauskaitė ir Rita Šidlauskaitė. Kadangi patalpų neturime, nusprendėme verslą kurti parduotuvėje PC „Šilas“ , patalpas nuomosimės.

Misija. pagal vartotojų poreikius prekiauti įvairioms progoms ir šventėms sukurtomis puokštėmis, floristės dekoruotomis dovanomis, dovanų rinkiniais, kompozicijomis. Teikti konsultacijas, ir užsakymai pagal klientų norus.

Vizija. konkurentabili, specializuotą parduotuvė nuolatos didinanti savo veiklos mastą.

Tikslai – per puse metų įgyti vartotojo pasitikėjimą, gerinti aptarnavimo kokybę, išplėsti ir tobulinti veiklos zoną, didinti konkurencingumą panašias paslaugas teikiančioms įmonėms.

Prekių asortimentas. Prekių ir paslaugų asortimentą sudarys skintos gėlės, vazoninės gėlės, floristiniai dirbiniai, įvairūs suvenyrai, puokštės, daromos pagal užsakymą, konsultacijos, užsakymai pagal kliento poreikius.

Sudarėme gėlių salono „Gėlių svaja“ prekių asortimento parametrus:

Teikiamų paslaugų asortimentas gana platus. Kadangi baigusios „želdinių ir jų dizaino“ specialybę turėsime pakankamai žinių užsiimti įvairesnėmis paslaugomis. Tai taip pat pritrauks didesnį vartotojų kiekį, didins mūsų įmonės žinomumą.

Kadangi metuose būna daug švenčių, bei progų, per kurias žmonės dažnai dovanoja gėles, didelis pasirinkimas mūsų salone padidins populiarumą, bei pelną.Išskirtinumą salonui suteiks daromi specialūs užsakymai, prisitaikant prie kliento poreikių.

▪ organizacijų, įmonių ir įstaigų segmentą. Tai bus stambūs užsakovai, kurie pageidaus pagražinti savo patalpas, teritorijas bei papuošti konferencijų, prezentacijų sales ir kt.

Atlikus internetinę apklausą, kurioje dalyvavo 100 žmonių (į anketos klausimus atasakė visi 100 respondentų) išsiaiškinome gėlių salono populiaruma, bei vartotojų pasirinkimo dažnumą. Į anketos klausimus atsakė 85% moterų ir 15% vyrų. Net 92,5% apklausos dalyvių amžius buvo nuo 18 iki 30m.

Pagrindinis mūsų apklausos klausimas buvo- kaip dažnai perkate gėles?

Net 46,3% apklaustųjų atsakė, kad gėles perka karta per metus, 43,8% perka kartą per mėmesį. 7,5% perka rečiau nei karta per metus, ir tik 1,3% respondentų gėles perka kartą per savaitę. Pagal šiuos duomeni matyt, kad gėlių salonų populiarumas rinkoje yra gana didelis. Todėl tikimės, jog vartotojai apsipirkinės mūsų salone.

Apklausdami galimus vartotojus, domėjomės kokiomis progomis,žmonės perka progines dovanas ir puokštes.

Mūsų individuali įmonė prekiauja gėlėmis, bei floristiniais gaminiais, žinome, kad pardavimas visuotinių švenčių ar asmeninių progų metu padidėja, todėl buvo labai svarbu išsiaiškinti kokiomis progomis žmonės perka gėlėmis . Apklausos dalyviai pasisikirstė labai įvairiai, tačiau net 22,6% gėles dažniausiai perka gimtadienio proga daraugams giminėms ar artimui žmogui. 19,5% apklausos dalyvių vis dėl to perka Motinos dienos proga. 14.9% gėles perka eidami į laidotuves.

Kadangi viena naujausių mūsų idėjų – pradėti prekybą gėlėmis, floristiniais gaminiais, teigti užsakymus pagal vartotojų norus, bei nemokamas koncultacijas klausimais. Nusprendėme paklausti respodentų, kokias gėles jie dažniausiai perka.

Kaip ir buvo tikėtina daugiausia žmonių perka rožes 24,4%. Kitos gana populiarios gėlės yra tulpės, gerberos, orchidėjos. Įš šio klausimo atsakymus galima orientuotis kokius floristinius gaminius ar puokštes galėsime daryti ir pateigti klientams. Sužinome populiariausias rinkos tendencijas, bei vartotojų pasiskirstymą.

Norint pagerinti savo įmonės įvaizdį ir padidinti pelną, sumanėme pradėti teigti paslaugas tokias kaip gėlių pristatymas į namus, specialūs užsakymai secialioms progoms. Tai pat teigsime nemokamas koncultacijas gėlių auginimo klausimais. Todėl paklausėme ar vartotojus domina tokios teikiamos paslaugos.

Atlikus apklausą išsiaiškinome rūpimus klausimus, kurie pagelbės steigiant įmonė. Sužinojome vartotojų poreikį rinkoje. Bei leis tikslingai vertinti pasirinktos srities riziką ir naudingumą.

Suprasdami, kad mūsų įmonės sėkmė priklauso nuo to, ar sugebėsime konkuruoti ar pirkėjams patrauklūs už kitus gamintojus, mes turime atlikti konkurentų analizę, kad galėtume įvertinti savo įmonės padėtį ir palyginti ją su rinkoje jau veikiančiomis įmonėmis. Pagrindinis tikslas nustatyti pagrindinių konkurentų stipriasias ir siplnasias puses, bei išsiaiškinti jų ir mūsų panašumus ir skirtumus.

Nustatę vietos rinką Kaune, aptikome pagrindines, potencialias būsimas konkurentes.

Gėlių salonas “Tarp gėlių” yra labiausiai įsitvirtinęs rinkoje, turi nemažą kiekį klientų, bet jų kainos yra aukštos.

  • Floristika Verslo planai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 32 puslapiai (5076 žodžiai)
  • Universitetas
  • Floristikos verslo planai
  • Microsoft Word 505 KB
  • Gėlės puokštės floristika verslo planas
    10 - 9 balsai (-ų)
Gėlės puokštės floristika verslo planas. (2015 m. Birželio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/geles-puokstes-floristika-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:26