Geležinkeliai Kauno stotis praktikos darbas


Transporto praktikos ataskaita. Įvadas. Kauno geležinkelio stoties sudėtis. Keliai ir jų paskirtis. Techniniai duomenys. Kelynų paskirtis. Stoties darbo operatyvinis valdymas. operatyvinio darbo planavimas ir organizavimas. Stoties darbo operatyvinis valdymas. Stoties eismo ūkio darbo organizavimas. Stoties operatyvinio darbo planavimas. Darbų vykdymas. Manevrų organizavimas. Vagonų paruošimas. Krovos ir iškrovos darbai. Važtos dokumentų įforminimas. Ryšys ir kompiuterinis tinklas. Darbų sauga. Darbuotojo instruktavimas. Saugos darbe reikalavimai dirbant geležinkelio keliuose. Išvada. Ataskaitoje naudojamos santrumpos. Naudotos literatūros ir šaltinių sąrašas. Priedas Nr.


Apibūdinti AB „Lietuvos geležinkeliai“ skirtingų geležinkelių padalinių darbą; susipažinti su stoties knyga, stoties veiklos nuostatais, prekių ir keleivių kasų technine dokumentacija;

Susipažinti su AB ,,Lietuvos geležinkeliai’’ struktūra, padalinių veikla, ryšiais;

susipažinti su geležinkelio stotimis, jų darbo specifika;

susipažinti su geležinkelių transporto komersanto darbo sritimis, teikiamomis paslaugomis, klientų aptarnavimu, taikoma programine įranga.

Kauno stotis yra AB „Lietuvos geležinkeliai“ Krovinių direkcijos struktūrinis padalinys. Pagal darbo mastą priskirta aukščiausios klasės stotims.

Pagrindiniai stoties uždaviniai ir funkcijos yra:

tenkinti juridinių ir fizinių asmenų, kurie naudojasi stotyje teikiamomis paslaugomis, poreikius;

organizuoti krovinių vežimą, tvarkyti traukinių eismą ir manevrinį darbą stotyje;

rengti ūkinės bei finansinės veiklos ataskaitas, analizuoti jų duomenis;

užtikrinti teikiamų paslaugų konkurencingumą ir stoties pelningą darbą.

2. Jiesios, Rokų geležinkelio stotys – pagal darbo pobūdį yra tarpinės, pagal darbo apimtį ketvirtos klasės;

3. Kauno geležinkelio stoties kelynai (Viršutinis, Žemutinis, Aleksoto, Palemono, Pramoninis, Petrašiūnų).

Palemonas – Pravieniškės – dvikelis, kuriame įrengta vienpusė automatinė blokuotė nelyginiu keliu, lyginiu keliu abipusė automatinė blokuotė.

Rokai – Jiesia – vienkelis, kuriame įrengta abipusė automatinė blokuotė.

Viršutinis kelynas skirtas: keleivinių lyginių ir nelyginių, elektrinių ir dyzelinių traukinių priėmimui ir išleidimui, tranzitinių keleivinių ir prekinių traukinių praleidimui be sustojimo, krovinių krovimui, vagonų skirstymui. Viršutiniame kelyne yra 21 kelias.

Žemutinis kelynas skirtas: geležinkelio mazgo viduje kursuojančių perdavimo traukinių priėmimui, išformavimui, formavimui ir išsiuntimui. Čia taip pat atliekamas vietinių vagonų parinkimas ir suskirstymas pagal manevrų rajonus. Žemutiniame kelyne yra 21 kelias.

Aleksoto kelynas skirtas: lyginiams ir nelyginiams keleiviniams traukiniams priimti ir išleisti, manevrams Aleksoto kelyne atlikti.

Palemono kelynas skirtas: prekinių ir keleivinių traukinių priėmimui ir išleidimui, prekinių traukinių išformavimui ir formavimui, prekinių sąstatų ir vagonų techninei ir komercinei apžiūrai, vagonų skirstymui pagal manevrų rajonus ir prekių barus. Palemono kelyne yra mažo galingumo skirstymo kalnelis, prie kurio prijungti 13 kaupiamųjų kelių, skirtų kaupti vagonus pagal galines stotis vadovaujantis traukinių formavimo planu.

Greta kaupiamųjų kelių yra 4 atvykimo ir išvykimo keliai.

Visuose kaupiamuosiuose keliuose yra įrengti ratstabdžių mestuvai. Kalnelio iešmai valdomi centralizuotu būdu iš valdymo pulto, esančio Palemono kelyno MRC poste.

Prie Palemono kelyno kaupiamojo, lokomotyvų kelio Nr. 74 prijungti Krovinių baro keliai (filialo ,,Kauno geležinkelių infrastruktūra” privažiuojamieji keliai), kuriuose atliekamas vagonų einamasis remontas.

Prie skirstomojo kalnelio kelio yra prijungtas įkalnės kelias Nr. 23A, skirtas traukinių sąstatų ištraukimui iš atvykimo/išvykimo bei kaupiamųjų kelių ir stūmimui ant kalnelio.

Prie įkalnės kelio Nr. 23A yra prijungtas lokomotyvų kelias Nr.25 vedantis į AB ,,Suskystintos dujos” privažiuojamuosius kelius, bei prie jo prijungtas kelias vedantis į Tiekimo manevrų rajoną.

Lyginiame iešmyne prie pagrindinio kelio prijungti IF -1 naudojami elektros energijos tiekimo ruožo traukos pastotės 4 keliai, bei lokomotyvų kelias Nr.4, vedantis į Petrašiūnų manevrų rajoną, taip pat jungiamasis kelias Nr.10 kuriuo prijungtas Kauno geležinkelio stoties Pramoninis kelynas.

Pramoninis kelynas skirtas: manevrų su vietiniais vagonais atlikimui, aptarnaujant prie jo prijungtus įmonių privažiuojamuosius kelius. Pramoniniame kelyne yra 5 vagonų postovio keliai.

Geležinkeliai Kauno stotis praktikos darbas. (2015 m. Spalio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/gelezinkeliai-kauno-stotis-praktikos-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:30