Geležinkelio riedmenų automatiniai stabdžiai


Mechanikos aprašymas.

Įvadas. Stabdžiu čiaupas Nr. Stabdžių čiaupo Nr. 394 1 padėtis – Atleidimas ir užpildymas. Išvados.


Stabdžių čiaupas Nr. 394 yra naudojamas prekiniuose lokomotyvuose jų automatinių stabdžių valdymui. Čiaupo rankena turi septynias padėtis. Pirma padėtis vadinasi – užpildymas ir atleidimas. Šioje padėtyje čiaupas intensyviai duoda orą iš maitinimo vamzdyno į stabdžių vamzdyną.

Stabdžių čiaupas sudarytas iš penkių pagrindinių dalių : viršutinės (sklandinės), vidurinės (veidrodinės), apatinės ( išlyginančiosios ), stabilizatoriaus ir reduktoriaus.

Viršutinė dalis sudaryta iš korpuso , kuriame randasi sklandis. Ant sklandžio pastatytas rankenos kotas, kuriame yra sklandžio prispaudimo spyruoklė. Kotas korpuse užsandarintas manžetu, kuris remiasi į plokštelę. Ant koto kvadratinio galo užmauta rankena, kuri tvirtinama sraigtu ir gaubt. Rankenos viduje įstatytas fiksatorius. Kote yra jo tepimo kanalas. Sklandžio tepimui korpuse padaryta anga, uždengta kamščiu. Vidurinė dalis atlieka sklandžio veidrodžio funkciją. Į ją Įpresuota įvorė , turinti atbulinio vožtuvo lizdą.

  • Mechanika Aprašymai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • Tomas
  • 8 puslapiai (557 žodžiai)
  • Kolegija
  • Mechanikos aprašymai
  • Microsoft Word 2638 KB
  • Geležinkelio riedmenų automatiniai stabdžiai
    10 - 1 balsai (-ų)
Geležinkelio riedmenų automatiniai stabdžiai. (2016 m. Lapkričio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/gelezinkelio-riedmenu-automatiniai-stabdziai.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 15 d. 14:26