Geležinkelio transportas 1945-1990 metais


Istorijos referatas. Geležinkelio transportas 1945-1990m. Pabaltijo geležinkeliai. Siaurasis geležinkelis. Garvežys 1-5-0, Serija L. Lik sveikas, mielas garvežį! Tep60/Tep70 šilumvežiai. M62 šilumvežiai. Naudoti šaltiniai.


TEP60(6nuotrauka)- tai lokomotyvas, kuris buvo plačiai naudojamas visoje Sovietų Sąjungoje(įskaitant ir Lietuvą) keleivių gabenimui. TEP60 buvo pirmasis lokomotyvas, specialiai sukurtas keleivių vežimui. Beveik 1500 vnt. šio tipo šilumvežių buvo pagaminta tarp 1960 ir 1987 metų. Dar net ir šiomis dienomis yra važinėjančių šių lokomatyvų Rusijoje bei Pabaltijo šalyse, žinoma ir Lietuvoje.

TEP70(7 nuotrauka)- tai labiausiai nusisekęs šilumvežio modelis, sekantis po TEP60 ir skirtas keleivių vežimui Rusijos ir rytų Europos kontinente. Šis lokomatyvas gali būti pastebėtas beveik visur, kur yra 1520mm kelio pločio vėžės. Jis buvo pradėtas gaminti 1973 metais ir netgi nauja šio modelio versija TEP70BS yra gaminama šiomis dienomis, nes to reikalauja vartotojų paklausa. TEP70 ir TEP70BS modelius laisvai galime išvysti ir Lietuvos geležinkelių keliuose.

M62(8 nuotrauka)- magistralinis krovininis šilumvežis, naudojamas 1435 mm ir 1520 mm vėžės pločio geležinkeliuose. Šilumvežis gamintas nuo 1965 iki 1990-tųjų metų pradžios. Labiausiai eksploatuojamas buvusios TSRS ir kitose socialistinio bloko šalyse. Šis lokomotyvo modelis yra skirtas vežti kroviniams. Buvo pagamintos 7164 sekcijos, kurios buvo panaudotos pagaminti 5231 šio tipo lokomotyvui. Lietuvoje M62 modeliai modernizuojami ir eksploatuojami iki šiol.

  • Istorija Referatai
  • 2014 m.
  • 10 puslapių (1536 žodžiai)
  • Istorijos referatai
  • Microsoft Word 2121 KB
  • Geležinkelio transportas 1945-1990 metais
    10 - 2 balsai (-ų)
Geležinkelio transportas 1945-1990 metais. (2014 m. Gegužės 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/gelezinkelio-transportas-1945-1990-metais.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 20:45