Geležinkelių inžinerija kursinis


Inžinerijos kursinis darbas. Aiškinamasis raštas. Dviejų trasų variantų palyginimas. Geležinkelio trasos parametrų skaičiavimas. Randamos taškų A, 1, B koordinatės ir skaičiuojami ilgiai tarp jų. Rumbų skaičiavimas. Horizontalių kreivių elementų parametrų nustatymas. Posūkio kampo skaičiavimas. Apskritiminės kreivės tangentės skaičiavimas. Bisektrisės skaičiavimas. Apskritiminės kreivės ilgio skaičiavimas. Kelio sutrumpėjimo (priemačio) skaičiavimas. Apskritiminės kreivės skaičiavimas. Geležinkelio išilginis profilis. Traukinio traukos charakteristikų skaičiavimas. Stabdymo jėgų skaičiavimas. Keturašių vagonų skaičius, vnt. Skaičiuojamasis traukinio stabdymo koeficientas. Trinties koeficientas. Santykinė stabdymo jėga. Pagrindinis santykinis traukinio važiavimo pasipriešinimo skaičiavimas. Tuščios eigos skaičiavimas. Pagrindinės santykinės jėgų atstojamosios skaičiavimas. Traukinio judėjimo greičio grafiko braižymas. Išvada. Literatūra.


Kursiniame projekte, suprojektuotas kelias tarp nurodytų punktų A ir B. Projektavimo užduotimi suprojektuota kelio trasa, kurios ilgis 4728 m .Taip pat parengtas trasos planas, parinkti techniniai parametrai, bei apskaičiuoti kreivių elementai, suprojektuotas išilginis profilis. Geležinkelio kelio kategorija – III, todėl į tai atsižvelgiant aš parinkau kreivės spindulį R=2000 m. Įbrėžtos kreivės ilgis K=696,61 m, o ji prasideda ties 23+65 piketu ir baigiasi ties 30+69 piketu. Braižydamas išilginiame profilyje projektuojamąją kreivę atsižvelgiu į tai, kad trasos pradžios, pabaigos bei kreivės nuolydis turi būti lygus 0 ( nulinis nuolydis trasos pradžioje ir pabaigoje turi mažiausiai po 400 – 450 m).Visi kiti nuolydžiai neturi viršyti leistinų ir jie skaičiuojami promilėmis.

Geležinkelių inžinerija kursinis. (2014 m. Balandžio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/gelezinkeliu-inzinerija-kursinis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 11:01