Gelezinkelių inzinerija viršutinė bėgių kelio konstrukcija


Pabėgių epiūra. Gelezinkelio kelio pagrindiniai elementai. Gelezinkelio inzinerija. Gelezinkelio virsutines begiu kelio konstrukcijos elementus. Geležinkelio kelio epiūra. Lenteles+tarp+gelezinkelio+begiu. Besandūriai bėgiai. Geležinkelio skaldos balastas. Skaldos paskaiciavimas po pabegiais. Balasto skaiciavimas po pabegiais.

Transporto kursinis darbas. Viršutinės bėgių kelio konstrukcijos tipo ir jos elementų parinkimas. Skaičiavimo rezultatai. Išorinio bėgio pakylos kreivėse skaičiavimas. Traukinių masės, skaičiaus ir greičio duomenys. Virsmo kreivės elementų skaičiavimas. Virsmo kreivės koordinačių skaičiavimas. Virsmo kreivės koordinatės. Medžiagų poreikio žiniaraštis ir reikiamų medžiagų kainų skaičiavimas. Medžiagų poreikio žiniaraštis. Besandūrio kelio tiesimo galimybės patikrinimas ir ilgabėgių pritvirtinimo temperatūros intervalų skaičiavimas. Viršutinės bėgių kelio konstrukcijos stiprumo pakankamumo skaičiavimas. Kelio skaičiuojamosios charakteristikos. Riedmenų skaičiuojamosios charakteristikos. Spyruoklės įlinkio skaičiuojamosios formulės. Apkrovų bėgiui skaičiavimo rezultatai. Išvados. Literatūros sąrašas.


Kursiniame projekte projektuoju geležinkelio viršutinę bėgių kelio konstrukciją. Pagrindiniai duomenys kursinio darbo atlikimui yra pateikti užduoties lape.

Projektuojamą geležinkelio ruožą sudaro tiesūs kelio ruožai ir dvi kreivės. Projektuojamu geležinkeliu važinės traukiniai, kurių masės, jų skaičius ir važiavimo greičiai pateikti užduotyje.

Šiuo atveju lokomotyvai yra TEP – 60 – keleivinių traukinių, 2TEM – krovininių traukinių ir keturašiai krovininiai vagonai, kurių statinė apkrova į bėgį yra 120 kN. Projektuojamas ruožas yra Kauno rajone.

Projektuodamas parinkau UIC 60 tipo bėgius su gelžbetoniniais pabėgiais, pabėgių epiūrą parinkau tiesėje – 1840 vnt/km, kreivėje 2000 vnt/km. Projektuojamos viršutinės kelio konstrukcijos balastas sudarytas iš skaldos ant drenuojančio smėlio sluoksnio.

Apskaičiavau išorinio bėgio pakylą pirmoje ir antroje kreivėse, kurių spinduliai R1=800 m, R2=1000 m. taip pat paskaičiavau virsmo kreivių elementus bei nubraižiau jų nužymėjimus.

Patikrinau besandūrio bėgių kelio tiesimo galimybę ir nustačiau ilgabėgių įtvirtinimo temperatūrinį intervalą.

Patikrinau ar įtempiai viršutinėje kelio konstrukcijoje neviršija leistinųjų.

  • Transportas Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 25 puslapiai (3699 žodžiai)
  • Universitetas
  • Transporto kursiniai darbai
  • Microsoft Word 90 KB
  • Gelezinkelių inzinerija viršutinė bėgių kelio konstrukcija
    10 - 1 balsai (-ų)
Gelezinkelių inzinerija viršutinė bėgių kelio konstrukcija. (2012 m. Gruodžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/gelezinkeliu-inzinerija-virsutine-begiu-kelio-konstrukcija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:45