Geras rinkodaros konspektas


Marketingo konspektas. Rinkos segmentavimas rinkos segmentavimas. Tikslinė rinka. Segmentavimo lygiai. Rinka segmentuojama pagal požymius. Rinkos strategijos tipai paga tikslines rinkas. Vartotojo elgsena vartotojo elgsena. Isoriniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Pirkimo procesas. Prekes gyvavimo ciklas prekes rinkodaros ivedimo strategijos. Augimo stadija *. Brandos stadija. Prekes inovacija. Prekes modifikavimas. Prekes indentifikavimas. Bendrinis prekes pavadinimas. Prekes ženklas. Prekes vardas. Prekes simbolis. Prekiu indentifikavimo stretegijos. Gamintojas suteikia 2 prekes ženklus Grupnis. Pakuotes pakopos. Paslaugu rinkodara paslauga. Paslaugu rinkodaros kompleksas 7P. Paslaugu konsepcija. Palaugos modeliai *. Ch Lovrlock paslaugu geles modelis. Paslaigu imoniu rinkodaros strategijos *. Paslaugu ir prekiu pateikimo galimybes *. Rinkodaros koplekso elementas kaina kaina. Kainodaros sprendimai Vidiniai. Dempingo kaina. Kainu politika. Kainodaros tikslai *. Pasiulos elastingumo rodiklis –. Kainu nustatymo metodai. Galutines kainos veiksniai. Greito atsiskaitymo nuolaida. Kiekybine nuolaida. Prekybos nuolaida. Pakartotino pirkimo nuolaida. Remimo nuolaida. Funkcine nuolaida. Kainu strategijos Nugriebimo. Rėmimas remimas. Komunikacinis prcesas rinkodaroje. Du pagrindiniai komunikacijos įrankiai. Komunikacijos funkcijos. Komunikacinės prieigos reikia. Tikslinę rinką. Antrinę rinką. Vartotojų įtakos grupės. Rėmimo strategijos. Asmeninis pardavimas. Svarbiausio asmeninio perdavimo uždaviniai. Užsakymo gavimas. Užsakymo vykdymas. Pardavimo papildymas. Pagrindiniai veiksmingo pardavimo etapai. Pardavimų skatinimas. Išoriniai ryšiai. Reklamos funkcijos. Suvaldymo žemėlapis. Prekės pozicionavimas. Pozicijonuoti galima pagal. Reklamos rūšys. Reklamos strategijos modifikacijos. Reklamos kompanija. Aida modelis. Reklamos kompanijos planavimo metodai. Reklamos rganizavimas.


1 Kultura- vertybes ,suvokimo, troškimų, elgsenos normų, kuriuos visiuomenes narys perima ir kitu soc instituciju

2.Socialines klases- pastovios zmoniu grupes, kurios ispazysta panasias verybes

3. Itakos grupes- tiesioginis arba netiesioginis obijektas į kuri lygiuojamasi fuormuojantis asmens paziuras.

4.Nuomone tai vartotojo patirties jausmu su tam tikru objektu saveikos rezultatas

*Leto nugriebimo – numato didele prekes kaina ir mazas remimo išlaidas

*Greito isikverbimo numato maza prekes kaina ir dideles remimo išlaidas

*Leto įsiskverbimo numato nedidele kaina ir mazas remio išlaidas

Augimo stadija:*Nauju paskirstymo tasku radimas* reklamos intensyvumas* prekes modifikavimas* kainos mazinimas

Brandos stadija: *Rinkos modifikavimas* prekes modifikavimas* rinkos priemonių modifikavimas

Naujove- ideja, paslauga gaminys pateikta sukurta vartotojams kuri yra suvokiama kaip nauja.

Prekes indentifikavimas- tai rinkodaros priemonėmis atliekamas išskyrimas i konkrečius prekiu visuma.

  • Marketingas Konspektai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 1 puslapis (1260 žodžių)
  • Marketingo konspektai
  • Microsoft Word 19 KB
  • Geras rinkodaros konspektas
    10 - 3 balsai (-ų)
Geras rinkodaros konspektas. (2015 m. Lapkričio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/geras-rinkodaros-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 00:33