Gero mokytojo vertinimo kriterijai


Pedagogikos esė.

Gero mokytojo vertinimo kriterijai.


Sakoma, kad mokytoju ne tampama, o gimstama, kad būti Mokytoju ne šiaip sau profesija, o pašaukimas. Gal ir taip. Bet, kita vertus, mokytojo profesija yra, galima sakyti,  masinė, mokytojų reikia daug, tad tiek „pašauktųjų” sunku būtų tikėtis. Taigi mokytojus, kaip ir bet kurios kitos profesijos atstovus, reikia rengti, o ne laukti jų užgimstant. Juolab kad kartais jų prireikia daugiau ir vienu metu, be to, greičiau, nei tikėtasi, nors, rodos, ir buvo apie tai svajota.

Daugeliui svarbi tampa mokyklos aplinka, vaiko mokymosi stilius, o pagrindinio veiksnio – realios mokytojo kompetencijos – nesugeba įvertinti niekas. Vienas iš bandymų tai daryti yra mokytojo kvalifikacines kategorijos suteikimas. Taigi skirtingos mokytojų bendruomenės nevienodai tiksliai įvertina savo mokytojų kvalifikacinę kategoriją. Panašu

Nedaugelis mokytojų šią profesiją pasirenka vien dėl aukšto statuso. Daugelis mokytojų šį karjeros kelią renkasi norėdami dirbti su vaikais, rengti mokinius gyvenimui ar aukoti savo žinias ir įgūdžius visuomenei. Kai kurie mokytojai mano, kad svarbiausia – pašaukimas. Kaip rodo kai kurių tyrimų išvados, šis pašaukimo jausmas padeda mokytojams darbe netgi tada, kai jie negauna adekvataus atlygio, o jų profesijos statusas nėra labai geras. Tačiau tai nereiškia, kad mokytojai nenorėtų, jog visuomenė geriau vertintų jų profesiją.

  • Pedagogika Esė
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Tumuxas
  • 3 puslapiai (810 žodžių)
  • Universitetas
  • Pedagogikos esė
  • Microsoft Word 13 KB
  • Gero mokytojo vertinimo kriterijai
    10 - 2 balsai (-ų)
Gero mokytojo vertinimo kriterijai. (2017 m. Rugsėjo 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/gero-mokytojo-vertinimo-kriterijai.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 16 d. 11:00