Gimnastikos pamoka


Kūno kultūros planas. Gimnastikos pamokos planas. Pamokos dalys ir laikas. Pratimas. Normavimas. Metodiniai organizavimo veiksmai.


Pratimą atlikti su visa grupe. Vienas mokinys atlieka atreminį šuolį, kiti stovi eilėje ir laukia savo eilės. Pratimas skirtas laikysenai, staigiam perėjimui iš vienos padėties į kitą.

Padėtis gulint, rankos sulenktos delnais atremtos prie ausų, kojos sulenktos. Kelti sulenktas kojas aukštyn ir siekti ausis.

Pratimą atlikti su visa grupe. Vienas mokinys atlieka kūlverstį atgal kiti stovi eilėje ir laukia savo eilės. Pratimas skirtas stuburo lankstumui, koordinacijai.

Kvėpavimo pratimai. Giliai įkvėpti pro nosį, rankas kelti tiesiai virš galvos. Lėtai iškvėpti per burną ir rankas atpalaiduojant lėtai leisti žemyn einant ratu.

  • Kūno kultūra Planai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (494 žodžiai)
  • Kūno kultūros planai
  • Microsoft Word 5 KB
  • Gimnastikos pamoka
    10 - 10 balsai (-ų)
Gimnastikos pamoka. (2015 m. Spalio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/gimnastikos-pamoka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 09:47