Gimnastikos pamokos planas - kūlvirstis


Kūno kultūros planas. Gimnastikos pamokos planas - konspektas. Pamokos dalys ir laikas. Turinys. Krūvio apimtys ir intensyvumas. Metodinės organizacinės pastabos.


1.Pr. p. - ranko sunertos už nugaros. Pasilenkimas į priekį. Tas pats, pakeitus rankas.

2.Pr. p – kojos siaurai žergtai.

Žemės palietimas rankomis, neliankiant kojų.

3.Pr. p. – atremtis gulint rankos į šalis. Dešine koja liesti kairę ranką ir atvirkščiai.

Persiritimų mokymas:

1.Iš atremties sėdint (galvą laikyti prie krūtinės, nugara išlenkta) persiristi atgal, atremtis susilenkus ir vėl grįžti į pradinę padėtį.

2.Iš atremties tupint (galva prie krūtinės, nugara išlenkta) persiristi atgal (kojos sulenktos,keliai prie krūtinės, rankos tiesios ant grindų) ir remiantis delnais persiristi pirmyn į atremtį tupint.

3. Iš atremties tupint ristis atgal, po to ristis pirmyn į atremtį tupint (nesiremiant rankomis).

  • Kūno kultūra Planai
  • 2014 m.
  • 1 puslapis (268 žodžiai)
  • Universitetas
  • Kūno kultūros planai
  • Microsoft Word 15 KB
  • Gimnastikos pamokos planas - kūlvirstis
    10 - 2 balsai (-ų)
Gimnastikos pamokos planas - kūlvirstis. (2014 m. Lapkričio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/gimnastikos-pamokos-planas---kulvirstis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:35