Gimnastikos pamokos planas


Kulverstis atgal. Kulverscio mokymas. Kulverstis pirmyn. Gimnastikos pamoka. Kūlvirstis atgal. Kulverstis. Kūlvirstis pirmyn. Kūno kultūra kulverstis. Kulverstis 11 klase. Gimnastikos pratimai tupint.

Kūno kultūros konspektas. Gimnastikos pamokos planas. Pamokų dalys ir laikas. Pratimai. Dozavimas. Metodiniai ir organizaciniai veiksmai.


Akrobatika.Kulverstis pirmyn ir atgal mokymas.

1.Iš atremties sedint persiristi atgal, atremtis susilenkus ir vėl gryžti į pradinę padėtį.

2.Iš atremties tupint persiristi atgal ir rementis delnais persiristi pirmyn i atremtį tupint.

3. Iš atremties tupint ristis atgal, po to ristis pirmyn į atremtį tupint.

4. Kūlvirstis pirmyn. Pradinė padėtis – atremtis tupint, keliai šiek tiek praskėsti, rankomis remtis i grindis pečių plotyje ir šiek tiek pirmyn. Ištiesent kojas ir perstatant rankas pirmyn 20-30 cm, perkelti kūno svorį ant rankų, energingai atsispyrus kojomis ir nuleidus galvą prie krūtinės, pamažu sulenkiant rankas leisti kūnui suktis aplink savo ašį, pritraukus kelius prie krūtinės, galvą prie kelių. Kai nugara paliečia paklotą, susiriesti, perimti rankomis per blauzdų vidurį ir būti tokios padėties, kol kūnas persivers į padėtį tupint.

Gimnastikos pamokos planas. (2012 m. Rugsėjo 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/gimnastikos-pamokos-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 06:07