Globali organizacija Coca-cola


Sociologijos skaidrės. Globalizacija. „Coca-cola“ kompanija. „Coca-Cola“ esama strategija. “Coca-cola“ vadovai. “Coca-cola“ pardavimai. ,,Coca-cola” paplitimas. Įdomūs faktai apie „coca-cola“ (I). Įdomūs faktai apie „coca-cola“ (II).


Vizija: Žmonėms tai - puiki vieta dirbti, kurioje jie randa įkvėpimą. „Coca-Cola“ siekia atsidurti šalia kiekvieno žmogaus, kiekvieną dieną. Misija: Coca-cola siekia atgaivinti pasaulį, įkvėpti optimizmo ir linksmumo akimirkas, kurti vertybes ir daryti pažangą gėrimų rinkoje. Tikslai: Pateikti unikalų produktą; Išlikti lyderiaujančių gėrimų gamintoju pasaulyje; Plėsti veiklą naujose rinkose. Išsaugoti prekės ženklo vertę pasaulinėje rinkoje.

Tarybos pirmininkas ir vyriausiasis vykdymo direktorius- Muhtar Kent, kompanijoje dirba nuo 1978, kilo karjeros laiptais nuo marketingo skyriaus vadovo. JAV regiono vadovas- Steave Cahillane, turintis daugiau nei dvidešimties metų praktika pardavimų srityje stambiose Šiaurės Amerikos įmonėse. Vyriausioji vice prezidentė, marketingo komunikacijos vadovė- Wendy Clark, kompanijoje nuo 2008 metų, pripažįstama viena įtakingiausių moterų reklamos pasaulyje.

Šiuo metu kompanija parduoda 1 milijardą 700 milijonų prekių vienetų kiekvieną dieną ir yra didžiausia gėrimų gamintoja visame pasaulyje. Veiklos mastas - tarptautinė organizacija, vykdanti veiklą daugiau nei 200 valstybių rinkų 125 metus. Orientacijos į vartotojus nėra, tinkami visi segmentai. Firmos dydis - 39 mlrd. JAV dolerių metinė apyvarta, 1.7 milijardo gėrimų vienetų pardavimas per dieną, 140 000 asociuotų partnerių.

Garsiausiam pasaulio gėrimui 2011 metais gegužės 8 d. suėjo 125 metai.

  • Sociologija Skaidrės
  • 2014 m.
  • 10 puslapių (578 žodžiai)
  • Sociologijos skaidrės
  • MS PowerPoint 1161 KB
  • Globali organizacija Coca-cola
    10 - 3 balsai (-ų)
Globali organizacija Coca-cola. (2014 m. Kovo 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/globali-organizacija-coca-cola.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 16:47