Google Analytics panaudojimas versle


Verslo referatas. Įvadas. Lankomumo skaitikliai. Įrankiai. Webalizer. Awstats. Hey. lt. Piwik. Yandex Metrica. Google Analytics. Pagrindiniai rodikliai. Duomenų srauto šaltiniai. Svetainės turinio apžvalga ir rodikliai. Tikslai. E-komercija. Išvados. Literatūros sąrašas.


Kuriant ir palaikant įmonės tinklalapį ar internetinę parduotuvę, svarbu žinoti, kokius puslapius žiūri lankytojai, kiek laiko praleidžia ieškodami prekės ar skaitydami tekstą, kokius mygtukus spaudinėja. Taip pat naudingas bendras lankytojų skaitliukas, jų geografine pozicija, srauto šaltinis. Išanalizavus šiuos ir kitus duomenis, galima nustatyti trūkumus ar privalumus ir priimti sprendima, kuris pagerintų tinklalapio siekiamą rezultatą, jį optimizuotu.

Douomenims apie lankyojus kaupti ir analizuoti yra kuriamos specialios sistemos (arba kitaip tariant, programinė įranga), kurių per visą interneto egzistavimo laikotarpį susikaupė tikrai nemažai. Šiame darbe analizuosiu Google Analytis, kuri neabejotinai yra dažniausiai naudojama priemonė internetinių svetainių lankomumui analizuoti, ir apžvelgsiu kitus įrankius svetainių statistikai kaupti.

  • Verslas Referatai
  • 2014 m.
  • 15 puslapių (2641 žodis)
  • Verslo referatai
  • Microsoft Word 1491 KB
  • Google Analytics panaudojimas versle
    10 - 4 balsai (-ų)
Google Analytics panaudojimas versle. (2014 m. Birželio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/google-analytics-panaudojimas-versle.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 19:58