Greito maisto restoranų vertinimo ypatumai


Sociologijos analizė. Įvadas. Mcdonald’s veiklos ypatumai. Greito maisto restorano „Mcdonald‘s“ vertinimo tyrimas. Tyrimo metodikos aprašymas. Tyrimo rezultatų analizė pagal demografinius duomenis. Tyrimo rezultatų analizė. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Darbe analizuojama įmonė McDonalds yra maitinimo įstaiga. Maitinimo įmonės gali būti klasifikuojamos pagal daugybę požymių: lankytojų poreikius, lankytojų kontingentą, aptarnavimo formą, gamybos centralizavimo laipsnį, specializaciją, valdymo pobūdį, aptarnavimo greitumą, lankytojų aptarnavimo vietą. (Drejeris R., 2004, p. 9–12). Klasifikuojant pagal aptarnavimo greitumą, McDonald’s restoranus galima priskirti greitojo aptarnavimo maitinimo įmonėms.

Darbo tikslas – išanalizuoti greitojo maisto restoranų McDonald’s veiklos ypatumus.

Darbo uždaviniai:

Išanalizuoti McDonald’s, kaip greitojo maitinimo įstaigos, veiklos ypatumus.

Aprašyti McDonald’s kaip greito aptarnavimo restoranų lyderio pasaulyje veiklą.

Atlikti McDonald’s klientų apklausos rezultatų analizę.

Greito aptarnavimo įmonės pradžioje kūrėsi nedidelės, panašios į bufetus. Vėliau imta didinti vietų skaičių ir ypatingą dėmesį skirti vidaus dizainui. Šiandien šios įmonės taip veržliai nebeauga dėl pasotintos paklausos, dėl to, kad dideli statybos kaštai, nuosavybės mokesčiai, brangi žemė ir energija. Svarbesnis uždavinys – geriau panaudoti turimą plotą ir iš jo gauti daugiau pajamų. Didelę reikšmę turi grupinis išdėstymas. Jis padeda mažinti reklamos išlaidas ir gauti didesnį efektą; garantuoti mažesnius produktų transportavimo kaštus; geriau valdyti ir kontroliuoti restoranų–grupių veiklą. (Dvilevičienė D., 1997, p. 48–49)

Pagalvojus apie greitąjį maistą, daugeliu žmonių mintyse iškyla vienintelis ženklas – McDonald’s. Jis yra toks populiarus, kad daugelio žmonių sąmonėje yra įsitvirtinęs kaip greitojo maisto sinonimas.

McDonald’s yra greito aptarnavimo restoranų lyderis, kuriam priklauso daugiau kaip 32 tūkst. restoranų, esančių daugiau nei 100 šalių visame pasaulyje. Kasdien McDonald’s visame pasaulyje aptarnauja daugiau kaip 60 mln. lankytojų.

Lietuvoje pirmasis McDonald’s restoranas atsidarė 1996 metais. Praėjus 17 metų, šiuo metu Lietuvoje veikia 9 McDonald’s restoranai: penki – Vilniuje, du – Kaune, vienas – Šiauliuose, vienas – Klaipėdoje. McDonald’s restoranai Baltijos šalyse (Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje) nuo 2007 m. gruodžio 20 d. pradėjo veikti pagal licenzinės plėtros sutartis. Baltijos šalių „McDonald’s“ restoranai pagal plėtros licencines sutartis priklauso Maltos bendrovei „Premier Capital“, kuri pagal šias sutartis yra įsigijusi ir sėkmingai valdo „McDonald’s“ restoranus Maltoje.

  • Sociologija Analizės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (1716 žodžių)
  • Sociologijos analizės
  • Microsoft Word 53 KB
  • Greito maisto restoranų vertinimo ypatumai
    10 - 7 balsai (-ų)
Greito maisto restoranų vertinimo ypatumai. (2015 m. Gruodžio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/greito-maisto-restoranu-vertinimo-ypatumai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 12:37